اپل در iOS 15 امکان انتخاب بین طراحی جدید و قدیمی Safari را به کاربران می دهد


امید دلیری 31 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل در iOS 15 امکان انتخاب بین طراحی جدید و قدیمی Safari را به کاربران می دهد. ششمین نسخه آزمایشی iOS 15 یک گزینه ی جدید ارائه می دهد. گزینه ای که طراحی Safari اپل را به سبک iOS 14 معکوس می کند.

هنگامی که اپل سیستم عامل های آینده iOS و macOS را در رویداد WWDC 2021 معرفی کرد ، طراحی مجدد بزرگی را برای Safari در پلتفرم ها نشان داد. با این حال ، اپل از آن به بعد با گزینه ها و توئیک هایی که برای کاربران قابل دسترس است ، به آرامی از طرح بحث برانگیز عقب کشید. آخرین نسخه آزمایشی iOS 15 ، یک ضامن به تنظیمات Safari اضافه می کند. ضامنی که طراحی قدیمی را باز می گرداند.

کاربران می توانند وارد Settings و سپس Safari شوند و سبک بالا یا پایین را به دلخواه انتخاب کنند. یک گزینه یا درواقع ضامن مشابه به macOS Monterey و iPadOS 15 نیز اضافه شده است. اپل بازخوردهای زیادی از آزمایش کنندگان نسخه آزمایشی درمورد طراحی جدید دریافت کرده است. به نظر می رسد غول فناوری به این بازخورد ها کاملاً توجه کرده است.

اپل هیچ گونه اعلام رسمی در مورد طراحی جدید Safari نداشته است. به نظر می رسد که گزینه تغییر حالت بصورت دائمی باقی بماند. اما اپل می تواند پس از رضایت از طراحی مجدد نهایی Safari ، گزینه تغییر حالت را حذف کند. اپل به دلیل انتخابهای بحث برانگیزتر خود در گذشته ، به کاربران حق انتخاب داده است. به عنوان مثال برخی از کاربران مک پیمایش طبیعی را به پیمایش لمسی ترجیح می دهند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*