13 دقیقه از گیم پلی بازی Black Myth: Wukong


Matin 31 مرداد 1400 مدت 13 دقیقه

شرکت بازی‌سازی Game Science در سالگرد یک سالگی انتشار دموی گیم‌پلی بازی Black Myth Wukong یک گیم‌پلی دیگر از این بازی منتشر کرده است. این گیم‌پلی جدید از تغییر موتورپایه‌ی بازی به آنریل انجین ۵ خبر می‌دهد و کیفیت بسیار بالاتر بازی را به نمایش می‌گذارد. می‌توانید این گیم‌پلی جدید را در بالا ببینید.

این بازی از توسط استودیویی به نام Game Science متشکل از اعضای سابق شرکت عظیم چینی Tencent ساخته شده.

به‌صورت رسمی اعلام شده است که بازی قرار است با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ ساخته شود. که این شاید بخشی از گرافیک عالی آن را توجیه کند. همچنین اشاره شده است که این نمایش گیم‌پلی از قابلیت DLSS انویدیا هم بهره برده است.

بازی Black Myth: Wukong یک بازی اکشن نقش‌آفرینی است که بر اساس رمان فانتزی چینی «سیر باختر» (Journey To The West) ساخته شده است و داستان سان ووکانگ یا همان شاه میمون را در سفرش در سراسر جهان و نبرد هایش روایت می‌کند. البته، بازی Black Myth: Wukong قرار است اقتباسی از این ماجرا باشد. و با توجه به چیزهایی که دیده‌ایم، ممکن است برخی موارد با افسانه‌ی اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد. با این حال، این خود بسیار هیجان‌انگیز است که یک بازی ویدیویی قرار است روایتی از یکی از معروف‌ترین و بهترین افسانه‌های چینی را به گیمرها ارائه دهد.

به گفته‌ی تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی. بازی اسطوره‌ی سیاه: ووکانگ قرار است قسمت اول مجموعه‌ی اسطوره‌ی سیاه باشد. که بر اساس اسطوره‌های چینی ساخته خواهند شد. از جزئیات عرضه‌ی بازی اسطوره‌ی سیاه: ووکانگ هیچ اطلاعاتی نداریم. مشخص نیست که این بازی در چه زمانی منتشر می‌شود. حتی سازندگان این بازی نگفته‌اند که بازی اسطوره‌ی سیاه علاوه بر کامپیوتر‌های شخصی دقیقا برای چه کنسول‌هایی عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها :

One thought on “13 دقیقه از گیم پلی بازی Black Myth: Wukong”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*