Kanye West سومین رویداد آلبوم Donda را 26 آگوست در شیکاگو برگزار می کند


امید دلیری 31 مرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Kanye West سومین رویداد آلبوم Donda را 26 آگوست در شیکاگو برگزار می کند. این خواننده ی محبوب یک رویداد دیگر برای آلبوم جدید خود که هنوز منتشر نشده ، برگزار می کند. اما هنوز هیچ خبری در مورد انتشار نهایی این آلبوم وجود ندارد.

آلبومی بحث برانگیز که هنوز منتشر نشده است !

سومین رویداد آلبوم Donda ساعت 21:00 به وقت مرکزی در ورزشگاه Soldier Field در شیکاگو برگزار خواهد شد. ورزشگاهی با حداکثر ظرفیت 61،500 که میزبان این رویداد خواهد بود. بر اساس پست جدید Kanye West در اینستاگرام ، فروش بلیط از 20 آگوست آغاز می شود. پیش بینی می شود که این رویداد مانند دو رویداد قبلی ، به طور زنده از Apple Music پخش شود. اولین رویداد آلبوم Donda در تاریخ 22 جولای برگزار شد. این رویداد رکوردهای قبلی پخش موسیقی Apple Music را شکست و تقریبا 3.3 میلیون بیننده برای این رویداد به دست آورد.

شایعه شده بود که آلبوم Donda روز بعد از این رویداد منتشر می شود. اما همانطور که انتظار می رفت ، فردای آن روز آلبومی در Apple Music وجود نداشت. Kanye West دومین رویداد آلبوم جدیدش را 5 آگوست در ورزشگاه Atlanta برگزار کرد. او در این رویداد قسمت قابل توجهی از آلبوم جدیدش را اجرا کرد. بعد از آن اعلام شد که آلبوم Donda در تاریخ 6 آگوست منتشر می شود. اگرچه کمی بعد تاریخ انتشار به 7 آگوست تغییر کرد ، اما آلبوم در هیچ یک از روزها منتشر نشد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم در سومین رویداد چه اتفاقی خواهد افتاد.

بعد از گذشت همه ی این ها ، iTunes Store اپل آلبوم Donda را با تاریخ انتشار 13 آگوست تبلیغ کرد. اما نکته ی جالب این است که این آلبوم هنوز هم منتشر نشده است. چندی پیش گفته شد این آلبوم شاید 22 آگوست بر روی iTunes منتشر شود. Kanye West به خاطر رفتارهای عجیب و غریبش معروف است. او در سال 2018 مدعی شد که شرکت پوشاک YZY وی ، شعبه غیر انتفاعی اپل است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*