آیفون 13 احتمالاً فاقد Touch ID زیر نمایشگر خواهد بود


امید دلیری 1 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

آیفون 13 احتمالاً فاقد Touch ID زیر نمایشگر خواهد بود. اپل در حال آزمایش این سیستم احراز هویت در زیر نمایشگر آیفون بوده است. اما احتمالاً این ویژگی در آیفون 13 ظاهر نمی شود.

مدتی است که شایعاتی مبنی بر بازگشت Touch ID به آیفون منتشر می شوند. در حالی که از یک سنسور جابجا شده در محصولاتی مانند آیپد Air استفاده شده است ، سیستم احراز هویت بیومتریک هنوز نتوانسته به آیفون برگردد. به گفته Mark Gurman از وبسایت Bloomberg ، حداقل در سال 2021 این اتفاق نمی افتد. اپل در حال آزمایش Touch ID زیر نمایشگر برای معرفی در آیفون پرچمدار خود در آینده است ، اما نه امسال.

گزارشات مربوط به آزمایش Touch ID در نسل بعدی آیفون در ماه ژانویه منتشر شد. گزارشی مبنی بر یک سیستم نوری جدید زیر نمایشگر که همراه با Face ID موجود خواهد بود. در ماه مارس ، تحلیلگر Ming-Chi Kuo پیش بینی کرد که اپل Touch ID را به آیفون پیش رو اضافه نمی کند. او می گوید که بررسی های وی در مورد زنجیره تامین نشان می دهد که هیچ زمان بندی برای پذیرش Touch ID وجود ندارد. او چندی پیش گفته بود بعضی از مدل های آیفون 2022 فاقد ناچ خواهند بود.

Touch ID تنها فناوری نیست که می توان زیر نمایشگر تعبیه کرد. Mark Gurman معتقد است که اپل هدف بلند مدت پیاده سازی Face ID به روشی مشابه دارد. در مورد نحوه پیاده سازی Face ID و Touch ID زیر نمایشگر ، دو سناریو وجود دارد. اولین سناریو این است که مدل های Pro دارای Face ID زیر نمایشگر هستند. در حالی که مدل های معمولی با رویکرد مبتنی بر ناچ ادامه می دهند. دومین سناریو این است که مدل های Pro دارای Face ID زیر نمایشگر هستند. در حالی مدل های معمولی دارای Touch ID زیر نمایشگر می باشند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*