نسخه جدید بازی Skyrim بیستم آبان عرضه خواهد شد


Matin 3 شهریور 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

کمپانی بتسدا راهی جدید برای عرضه نسخه جدید بازی Skyrim پیدا کرده است. ورژن جدیدی از این بازی با عنوان “نسخه سالگرد” در بیستم آبان منتشر خواهد شد.

بتسدا در رویداد QuakeCon 2021 ورژن جدیدی از اسکایریم را عرضه کرد. در این میان تولد 10 سالگی این بازی نیز بود. ورژن جدید این بازی که Skyrim Anniversary Edition نام دارد 11 نوامبر مصادف با 20 آبان بر رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس عرضه خواهد شد. این بازی بر روی کنسول‌های جدید آپگریدهای رایگانی را نیز خواهد داشت.

نسخه Skyrim Anniversary Edition کامل‌ترین نسخه این بازی به شمار می‌رود.

این ورژن بازی شامل بازی اصلی و 3 بسته الحاقی خواهد بود. اما خبر بزرگ تر این است که این ورژن دارای 500 ماد خواهد بود. این مادها قطعا محتوای این بازی را افزایش خواهند داد. این افزایش محتوا از موارد ساده‌ای مثل اسپل‌ها و تجهیزات جنگی تا موارد پیچیده تر مثل باس‌ها و ماجراجویی‌ها خواهد بود. در کنار اینها، ماهیگیری و مود بقا و سِینت‌های جدید و ماجراجویی‌های seducer ها نیز در بازی گنجانده شده است.

در کنار اخبار نسخه جدید بازی Skyrim که Anniversary نام دارد، بتسدا همچنین اعلام کرده که دارندگان ورژن Special بازی اسکایریم بر روی تمام پلتفرم‌ها و حتی گیم پس همان ویژگی‌های ماهیگیری، مود بقا، سینت‌های جدید و ماجراجویی‌های مربوط به seducer ها وجود خواهد داشت.

در کنار ورژن Anniversary، ورژن اسپشیال بر روی گیم پس و پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس 11 نوامبر آپدیتی را دریافت خواهد کرد.

بتسدا همچنین اعلام کرده است که در ازای دریافت مبلغی ورژن اسپشیال را به Anniversary تغییر خواهد داد. این تغییر باعث دریافت مادهایی خواهد شد که قبلا در همین متن ذکر کردیم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*