Spotify اشتراک پریمیوم پادکست های خود را راه اندازی کرد


امید دلیری 3 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Spotify اشتراک پریمیوم پادکست های خود را راه اندازی کرد. این پلتفرم اکنون این ویژگی را برای همه سازندگان مستقر در ایالات متحده عرضه می کند. این ویژگی به آنها اجازه می دهد که تا 150 دلار برای اشتراک هزینه کنند. با اخبار داغ تکنولوژی با ما همراه باشید.

این سرویس پخش موسیقی آزمایش اشتراک پریمیوم پادکست را از ماه آوریل آغاز کرد. این امر اندکی پس از اینکه اپل اعلام کرد سرویس اشتراک پادکست خود را راه اندازی کرده ، صورت گرفت. Spotify در کنار اطلاعیه ی جدید خود گفته است که از 15 سپتامبر شروع به گسترش خدمات خود به بازارهای بین المللی می کند. Spotify به سازندگان پادکست اجازه می دهد تا 100٪ درآمد اشتراک منهای هزینه پردازش را تا سال 2023 حفظ کنند. این کار جلب نظر سازندگان محتوا و پادکست به این پلتفرم موسیقی می باشد. علاوه بر این ها ، شرکت پخش کننده نیز 5٪ کمیسیون درآمد دریافت می کند.

Spotify همچنین گفته است که در برنامه ارائه شده در ماه آوریل چند تغییر ایجاد می کند. یکی از این تغییرات این است که اکنون سطوح اضافی قیمت برای اشتراک پادکست وجود دارد. همچنین سازندگان می توانند لیست مشترکان و اطلاعات ارتباطی آن ها را دانلود کنند تا بتوانند مستقیماً با آنها ارتباط برقرار کنند.

اپل ویژگی اشتراک پریمیوم پادکست های خود را فقط چند ماه پس از اعلام آن در آوریل ، در ماه ژوئن معرفی کرد. این ویژگی به پادکسترها اجازه می دهد محتوای اختصاصی برای مشترکین ایجاد کرده و درآمد بیشتری کسب کنند. با این حال اپل مقدار استاندارد 30 درصد از درآمد پادکست را در اولین سال اشتراک شنونده دریافت می کند. این میزان در سال دوم به 15 درصد کاهش می یابد. تولید کنندگان پادکست ها نیز باید برای برنامه پادکسترهای اپل ، سالانه 19.99 دلار هزینه کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*