تاریخ عرضه ی احتمالی آیفون 13 و AirPods 3


امید دلیری 4 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

تاریخ عرضه ی احتمالی آیفون 13 و AirPods 3. گزارش جدیدی ادعا می کند که تاریخ عرضه این محصولات فاش شده است. اگرچه منبع این گزارش کاملاً موثق نیست. با جدیدترین اخبار اپل با ما همراه باشید.

اخیراً گزارش ها و ادعاهایی مبنی بر عرضه آیفون 13 در هفته سوم سپتامبر منتشر شده است. اکنون گزارشی جدید می گوید سفارشات آیفون 13 از جمعه 17 سپتامبر آغاز می شود. این گزارش همچنین ادعا کرده است که AirPods 3 تقریباً یک هفته بعد از آیفون 13 یعنی پنجشنبه 30 سپتامبر عرضه می شود. نشریه چینی IT Home به فهرست یک اپلیکیشن تجارت الکترونیکی نامشخص به عنوان منبع استناد کرده است. این گزارش ابتدا در وب سایت اجتماعی چینی Weibo منتشر شد.

با توجه به تاریخ رویداد مورد انتظار یعنی 14 سپتامبر ، تاریخ عرضه ی احتمالی ادعا شده منطقی به نظر می رسد. اما تصویر منتشر شده می تواند جعلی باشد یا توسط ارائه دهنده داده های اپلیکیشن تجارت الکترونیکی تصور شده باشد. تصویر صفحه ی این اپلیکیشن چهار مدل آیفون 13 را با تاریخ 17 سپتامبر نشان می دهد. علاوه بر این ، AirPods 3 را نشان می دهد که هفته ی بعد از انتشار آیفون 13 عرضه می شود.

در جزئیات AirPods جدید ذکر شده است که این محصول دارای IPX4 برای مقاومت در برابر آب می باشد. اما جزئیات دیگری در این مورد وجود ندارد. IT Home سابقه طولانی یا قوی در اخبار اپل ندارد. اخیراً ادعا شده است که منابع می گویند شرکت LG انتظار افزایش سفارشات اپل برای صفحه نمایش OLED آیفون و آیپد را دارد. تاریخ عرضه ی احتمالی که این منبع ادعا کرده ،  حداقل با ادعاهای تحلیلگران در مورد عرضه آیفون جدید در هفته سوم سپتامبر مطابقت دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*