تریلر گیم پلی بازی Call of Duty: Vanguard


Matin 4 شهریور 1400 مدت دقیقه

بازی Call of Duty: Vanguard عنوان جدید مجموعه تیراندازی اول شخص ندای وظیفه رسما معرفی شد. این بازی که پیش از این خبر رونمایی‌اش در بازی آنلاین Warzone را خوانده بودید، در ماه نوامبر عرضه می‌شود. همچنین در جریان گیمزکام 2021 (مراسم شب افتتاحیه با اجرای جف کیلی) اولین نمایش گیم‌پلی بازی را شاهد بودیم.

پس از رونمایی جذاب بازی Call of Duty: Vanguard و مشخص شدن تاریخ انتشار بازی، همه ما منتظر نمایش گیم پلی بازی بودیم. همان‌طور که وعده داده شده بود، در مراسم شب افتتاحیه‌ی گیمزکام 2021 اولین دمو از گیم پلی بازی Vanguard را دیدیم.

در کلیپ تقریبا 10 دقیقه‌ای که در ادامه تماشا می‌کنید، حدود 8 دقیقه از گیم پلی بخش داستانی بازی به نمایش درمی‌آید. این دمو که «استالینگراد» نام دارد، ما را به جبهه‌ی شرق جنگ جهانی دوم می‌برد. جایی که شما در نقش «پترونا» یک تک تیرانداز روس بازی می‌کنید.

شما می‌توانید در این مرحله به صورت مخفیانه به دشمنان نزدیک شوید و آن‌ها را از پشت از پا در بیاورید، و یا این‌که به دنبال یک نقطه مناسب برای تیراندازی از راه دور بگردید.

تریلر گیم پلی بازی Call of Duty: Vanguard از گیمزکام 2021

داستان بازی ظاهرا درباره یک گروه از سربازان نخبه متفقین است که وظیفه دارند جنگ جهانی دوم را برای همیشه به پایان برسانند.

رونمایی از بازی Call of Duty: Vanguard

بازی Call of Duty: Vanguard بازی دیگری از مجموعه ندای وظیفه است که به جنگ جهانی دوم می‌پردازد. این بازی همچنین تعدادی نقشه جدید برای بخش چندنفره آنلاین در بر خواهد داشت. و یک نقشه انحصاری به بازی Warzone اضافه خواهد کرد. این بازی قرار است در تاریخ 5 نوامبر یعنی 14 آبان امسال عرضه شود.

از بازی Call of Duty: Vanguard چه می‌دانیم؟

برای رونمایی از این بازی که یک رویداد همزمان در بازی وارزون تدارک دیده شده بود، یک تریلر هم از بازی منتشر شده است. قبلا هم یک تیزر 1 دقیقه‌ای از بازی منتشر شده بود که وعده‌ی همین رونمایی را می‌داد.

این بازی توسط استودیوی Sledgehammer Games ساخته می‌شود. و به نوعی دنباله‌ای برای بازی Call of Duty: WWII این استودیو است که در سال 2017 منتشر شده بود. این بازی با استفاده از انجینی که بازی Modern Warfare با آن ساخته شده بود توسعه یافته است.

همچنین استودیوی تری‌ارک (Treyarch) دیگر سازنده‌ی بازی‌های ندای وظیفه، قرار است یک حالت زامبی اختصاصی برای بازی Vanguard توسعه دهد. این بخش نیز در زمان عرضه بازی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

روایت داستان در چهار جبهه‌ی اصلی جنگ جهانی دوم یعنی جهبه‌های شرق و غرب، شمال آفریقا و اقیانوس آرام صورت می‌گیرد.

بازی را می‌توانید از همین الان پیش خرید کنید. همچنین یک بتای عمومی برای بازی پیش‌بینی شده است که اطلاعات دقیق و رسمی از آن به زودی منتشر خواهد شد. درباره نقشه‌های بازی در حال حاضر می‌دانیم که بازی با 20 مپ عرضه خواهد شد. 16 مپ برای بخش چندنفره آنلاین بازی و 4 مپ برای بخش 2 نفره‌ی آن که Champion Hill نام دارد.

بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ 14 آبان برای پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

تصاویر منتشر شده از بازی:

نسخه با کیفیت بالای این تصاویر با رزولوشن 4K را در این آلبوم گوگل ببینید. (کلیک کنید)

خبر قبلی: حالا رسما تایید شده که بازی بعدی مجموعه «ندای وظیفه» Call of Duty: Vanguard نام دارد. این بازی آخر هفته جاری قرار است در بازی آنلاین Warzone رونمایی شود.

پیش از این، شایعه شده بود که بازی Call of Duty: Vanguard به زودی معرفی خواهد شد. حالا اکتیویژن یک تیزر یک دقیقه‌ای از این بازی منتشر کرده است. همانند سال گذشته، نسخه جدید بازی ندای وظیفه با انتشار قطره‌چکانی اطلاعات رونمایی می‌شود.

اکتیویژن هنوز پلتفرم‌های مقصد و تاریخ انتشار بازی جدید ندای وظیفه را اعلام نکرده است. از تیزر منتشر شده اما پیداست که همان‌طور که قبلا هم بررسی شده بود. بازی در جریان جنگ جهانی دوم روایت می‌شود.

همزمان با آغاز رویداد رونمایی از بازی Call of Duty: Vanguard در Call of Duty: Warzone جوایزی هم برای شرکت‌کنندگان در این رویداد در نظر گرفته شده است. کسانی که در هر یک از پلی‌لیست‌های وارزون بازی کنند، از XP دو برابر، XP سلاح دو برابر و XP بتل پس دو برابر بهره خواهند برد.

این رویداد در تاریخ 19 اگوست یعنی پنجشنبه 28 مرداد 1400 از ساعت 18:00 به وقت تهران آغاز می‌شود و تا 9:00 صبح جمعه 29 مرداد ادامه خواهد داشت.

سال گذشته، اکتیویژن بازی Black Ops Cold War را نیز به همین صورت معرفی کرده بود. امسال چند روز زودتر از انتشار تیزر کوتاه رسمی بازی جدید، فروشگاه پلی استیشن با خبر رونمایی بازی Call of Duty: Vanguard به‌روز شده بود.

در حال حاضر بیشتر از تیزر رونمایی شده، چیزی از بازی در دسترس نیست. اما تا انتشار اطلاعات کلیدی درباره آن زمان زیادی نمانده است.

نظر شما درباره این رونمایی چیست؟ و این‌که آبا به نظرتان ورود بازی ندای وظیفه به جنگ جهانی دوم و بازگشت به یک برهه تاریخی مهم و پر از داستان و روایت، چه تاثیری در مقبولیت این بازی در سال‌های اخیر خواهد داشت؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*