تریلر بازی Death Stranding Director’s Cut


Matin 5 شهریور 1400 مدت دقیقه

نسخه جدید از بازی Death Stranding قرار است ماه آینده منتشر شود. حال ما در مراسم گیمزکام 2021 توانستیم نگاهی به تریلر جدید بازی Death Stranding Director’s Cut بیاندازیم. این ویدئو نسبتاً طولانی اطلاعات بیشتری در مورد ابزار و امکانات جدید نسخه Director’s Cut نشان داد.

از مواردی که در تریلر مشخص بودند می‌توان به Cargo Cannon اشاره کرد. این دستگاه جعبه‌ها را پرتاب می‌کند تا مجبور نباشید آن را با خود حمل کنید. بخش جالب دیگر این بود که اگر شما نمی‌خواهید چیزی را با خود حمل کنید می‌توانید از BuddyBot استفاده کنید. این رباط در حمل وسایل به شما کمک خواهد کرد. همینطور اینکه در این تریلر مأموریت‌های داستانی جدید نیز نمایش داده شد. برای مثال موردی که سم وارد یک کارگاه می‌شود. او در آنجا می‌تواند آثاری از افرادی که قبلاً آنجا کار می‌کردند را ببیند.

در این مکان یک محل تمرین با اسلحه نیز وجود دارد.

شما در آنجا می‌توانید با دیگر بازیکنان رقابت کرده و یک سیستم Ranking نیز وجود دارد. به این بازی بخش پیست مسابقه نیز اضافه شده است. شما می‌توانید با دیگر بازیکنان در این محل مسابقه دهید. اگر هم فقط برای تفریح دوست دارید برانید، می‌توانید از Jet Pack استفاده کنید یا با وسیله نقلیه خود از موانع عبور کنید. تریلر جدید بازی Death Stranding Director’s Cut حتی از Photo Mode نیز رونمایی کرد. حالتی که در آن شما از شخصیت خود عکس خواهید گرفت.

همانطور که نام این بازی نشان می‌دهد یک عرضه دوباره از بازی سال 2019 است. این بازی یک سری به ارتقاء در زمینه بصری، مبارزه و همینطور وسایل نقلیه داشته است. از نسخه Director’s Cut در Summer Game fest رونمایی شد. این بازی قرار است در 24 سپتامبر (2 مهر) برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه شود. دارندگان نسخه پلی استیشن 4 می‌توانند تنها با پرداخت 10 دلار به این نسخه ارتقاء پیدا کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*