Aloy شخصیت اصلی سری بازی Horizon به بازی گنشین ایمپکت می‌آید


Matin 5 شهریور 1400 مدت دقیقه

گوریلا گیمز و شرکت میهویو اعلام کردند که Aloy، شخصیت اصلی بازی هورایزن، به بازی گنشین ایمپکت وارد خواهد شد. گیم‌پلی این شخصیت در جریان گیمزکام 2021 به نمایش درآمد که می‌توانید آن را تماشا کنید.

به روزرسانی: در مراسم گیمزکام 2021  تریلری از گیم‌پلی شخصیت Aloy در بازی گنشین ایمپکت نشان داده شد. ایلوی برای حمله از یک کمان و نارنجک یخی استفاده می‌کند. قدرت ایلوی به طور کلی قرار است یخ باشد و یک کارکتر 5 ستاره است. ایلوی در ابتدا در 1 سپتامبر (10 شهریور) برای پلی استیشن در دسترس خواهد بود. سپس قرار است برای پی‌سی و موبایل عرضه شود. در میان این تریلر اعلام شد که قرار است به مناسبت یک سالگی گنشین ایمپکت در 3 اکتبر (11 مهر) یک کنسرت برگزار شود.

خبر اصلی: چندی پیش در توییتر این خبر اعلام شد. در همان پست توییتر شما می‌توانید ببینید که چگونه Aloy به زبان طراحی گنشین ایمپکت تغییر کرده است. البته این شخصیت تا مدت زمان محدودی در دسترس است و یک کارکتر 5 ستاره است. همینطور اینکه Aloy کمبوها، علامت Cryo، انیمیشن و توانایی‌های مخصوص خودش را خواهد داشت.

میهویو اعلام کرد که کاربران پلی استیشن 5 و 4 تنها با یکبار وارد بازی شدن می‌توانند Aloy را بگیرند. البته این اتفاق با عرضه نسخه 2.1 این بازی انجام خواهد شد. این شخصیت در Mail Box شما قرار خواهد داشت و زمانی که آن را باز کردید می‌توانید روی هر دستگاه دیگری آن را داشته باشید. این مورد هم به لطف Cross-save امکان پذیر شده است. بازیکنان در همین زمان یک کمان 4 ستاره نیز برای Aloy در بازی گنشین ایمپکت باز خواهند کرد. اما توضیحی در مورد چگونگی باز شدن آن داده نشده است.

زمانی که نسخه 2.2 گنشین ایمپکت عرضه شود همه بازیکنان با Adventure Rank بالای 20 می‌توانند Aloy را بگیرند.

هنوز اطلاعات زیادی منتشر نشده اما به نظر می‌رسد تا زمانی که نسخه 2.2 حضور داشته باشد Aloy هم حضور دارد.

این اولین باز نیست که Aloy در بازی غیر از بازی خودش حضور دارد. این شخصیت در بسته الحاقی بازی Monster Hunter World نیز حضور داشت. در فورتنایت هم که دیگر لازم به ذکر نیست که حضور داشته است. بازی گنشین ایمپکت چندی پیش به روزرسانی بزرگ 2.0 را منتشر کرد. در این به روزرسانی یک شهر جدید، Cross-save و امکانات پلی استیشن 5 جدید به آن اضافه شده است.

بازی گنشین ایمپکت از بازی‌هایی است که طرفداران مخصوص خود را دارد.

نمی‌توان آن را یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی دانست اما چیزی از جالب بودن بازی کم نمی‌کند. به هرحال اینکه شرکت سازنده بازی به فکر ترغیب بازیکنان بیشتر به سمت بازی است بسیار قابل تحسین است.

تا الان هم خوب عمل کرده است. اضافه شدن کارکتر از بازی‌های محبوب دیگر چیزی است که در بسیاری از بازی‌ها دیده شده و باید منتظر ماند تا ببینیم آیا این استراتژی برای گنشین ایمپکت هم خوب خواهد بود یا نه.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*