تاریخ انتشار بازی SIFU در Gamescom 2021 مشخص شد


Matin 6 شهریور 1400 مدت دقیقه

استودیو Sloclap اعلام کرد که زمان عرضه بازی Sifu بیست و دوم فوریه 2022 (3 اسفند) خواهد بود. که البته این تاریخ عرضه در شکل میلادی اش بسیار جالب است. تاریخ عرضه این بازی به شکل 22/02/2022 که از هر طرف ارقام مشابهی خواهد داشت.

همچنین استودیو Sloclap از یک تریلر برای بازی Sifu نیز رونمایی کرد. این تریلر از گیم‌ پلی این بازی رونمایی می‌کند. همچنین چند مبارزه جذاب را در محیط مهیج این بازی به نمایش می‌گذارد.

این تریلر همچنین مکانیزم خاصی را در عمر سیفو نشوان می‌دهد.  در این بازی، با هربار مردن به شما مهارت بیشتری داده خواهد شد. البته این مرگ‌ها به معنای از دست رفتن جوانی شما خواهد بود. به اندازه کافی بمیرید تا یک مبارز ماهر شوید! اما شما با هربار مردن، به مرگ ابدی نزدیک تر خواهید شد.

مبارزات بازی سیفو به نظر الهام گرفته شده از بازی قبلی کمپانی سازنده اند.

در بازی Absolver تمرکز زیادی بر روی هنرهای رزمی و سلاح‌های سرد در فضاهای کوچک انجام گرفته شده بود. اگر تریلرها کاملا به بازی نزدیک باشند، شما از محیط اطراف خودتان می‌توانید به عنوان یک برگ برنده استفاده کنید!

درمورد بازی Absolver گفته شده:

چالش بزرگی در یادگیری شکل مبارزات وجود دارد. اما ارزشش را دارد و شما را نا امید نمی‌کند. شکست بخشی از تجربه است. اما با هربار مرگ چیز جدیدی یاد می‌گیرید که می‌توانید به مبارزه بعدی خود ببرید. شکل ظریف و عمیق مبارزات این بازی همیشه نظر شما را برای یک مبارزه دیگر جلب خواهد کرد.

مکانیزم مرگ در این بازی همانند تاریخ عرضه آن بسیار دقیق و هوشمندانه تعریف شده است.

شما با مرگ شاید مهارت‌های زیادی بدست بیاورید. اما به قیمت از دست رفتن عمرتان و مرگ همیشگی. باید منتظر بود و دید این بازی همانقدر که روی کاغذ جالب است، در عمل هم مورد توجه خواهد بود یا نه!

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*