به گفته Norman Reedus بازی Death Stranding 2 در حال ساخت است


Matin 7 شهریور 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

اینطور که به نظر می‌رسد بازی Death Stranding 2 درحال ساخت است. نورمن ریدوس یکی از بازیگران نسخه اول این بازی درحال گفت و گو برای بازگشت به این بازی کوجیما است. بازی اصلی چیزی بود که میان گیمرها اختلاف انداخت. اما به هرروی عملکرد تبلیغاتی بسیار خوبی داشت.

در مراسم گیمزکام 2021 نیز تریلر جدیدی از Death Stranding Director’s Cut منتشر شد. این تریلر محتوای داستانی و امکانات جدید Death Stranding را نشان داد. با وجود اینکه این بازی از نظر داستانی بسیار مورد تشویق قرار گرفت، اما به خاطر مکانیک‌های بد انتقادات بسیاری به آن وارد شد. امکان بهبود این موارد در نسخه Director’s Cut وجود دارد. مخصوصاً اینکه کوجیما نام آن را بیشتر به عنوان یک بسته الحاقی تا یک Director’s Cut خطاب کرد. اما با توجه به موارد اضافه شده اخیر به نظر می‌رسد که این بازی همچنان جا برای گسترش دارد. به همین دلیل احتمال ساخت بازی Death Stranding 2 نیز بسیار بالاست.

طبق یک مصاحبه اخیر، نورمن ریدوس درحال صحبت برای شرکت در دنباله Death Stranding است. این اولین بار نیست که اخباری در مورد بازگشت ریدوس به Death Stranding پخش می‌شود. اخبار قبلی در مورد بازگشت او برای یک محتوای اضافی بود. پس امکان دارد که مصاحبه اخیر نیز اشاره به Director’s Cut داشته باشد. اما نکته مهم اینجاست که او بیشتر اشاره به یک دنباله داشت. مهم‌تر اینکه او گفت که این چند روزه درحال مصاحبه با تیم Death Stranding است.

 

بازی Death Stranding 2

آیا ریدوس تنها در بازی Death Stranding 2 حضور دارد؟

امکان دیگر این است که نورمن ریدوس در یکی از بازی‌های دیگر کوجیما باشد. به این معنا که لزوماً Death Stranding نیست. او قبلاً قرار بود در Silent Hill نیز حضور داشته باشد. از آنجا که او با کوجیما آشنایی دارد پس امکان حضور وی در بسیاری از بازی‌ها وجود دارد. علاوه بر آن به شایعاتی در مورد همکاری کوجیما با ایکس باکس نیز وجود دارد. او امکان دارد با ساخت یک بازی ترسناک برای xCloud با مایکروسافت همکاری کند. بازی که قرار بود در ابتدا برای استیدیا عرضه شود. به هرحال به نظر می‌رسد که کوجیما هرچه بسازد امکان حضور ریدوس در آن زیاد است.

کوجیما در مصاحبه‌ای گفت که در تلاش است تا چند بازی را همزمان به پیش ببرد. هدف او بیشتر ساخت یک بازی قسمتی و یک بازی کامل است. با این حرف کوجیما به نظر می‌رسد که او هم روی بازی ترسناکش و هم روی بازی Death Stranding 2 کار خواهد کرد. با وجود اینکه به نظر کار زیادی می‌رسد اما کوجیما همزمان هم روی سایلنت هیل و پی‌تی در کنار متال گیر 5 کار کرد. پس برای شخصی مثل او اینکار اصلاً دشوار نیست.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*