ترکیب حافظه Play Station 5 و Unreal Engine 5 تغییرات بزرگی ایجاد میکند


Matin 7 شهریور 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

چندی پیش بود که یکی از کارکنان White Paper Games اعلام کرد که ترکیب حافظه پلی استیشن 5 و Unreal Engine 5 تغییرات گسترده‌ای را در زمینه طراحی مراحل ایجاد خواهد کرد. این فرد در یکی از مضاحبه‌ها اعلام کرد که سازندگان می‌توانند رویکرد دوگانه داشته باشند.

زمان‌های اجرای سریع‌تر به این معنا است که نیازی به طراحی صفحه اجرا نیست. او گفت که در هنگام استریم نیز وضعیت بهتر خواهد بود. نکته مورد اشاره علاوه بر حافظه SSD پلی استیشن 5، موتور بازی‌ سازی Unreal Engine 5 نیز، هست.

ترکیب پلی استیشن 5 با Unreal Engine 5

چندی پیش یک دمو از کارایی این موتور روی پلی استیشن 5 به منتقدان نشان داده شد.

در اصل هدف این دمو اشاره به قدرت نسل جدید و موتور جدید است. سازنده Unreal Engine، شرکت اپیک گیمز، خیلی زود خود را با حافظه بسیار سریع پلی استیشن تطبیق داد. این حافظه آنقدر سریع بود که این شرکت مجبور شد موتور خود را دوباره طراحی کند. طبق گفته‌های اپیک SSD پلی اسیشن 5 از بسیاری از SSD های کامپیوترهای شخصی نیز سریع‌تر است.

نیک پنواردِن از کارکنان اپیک گیمز گفت که این سرعت سریع به بازی‌سازان اجازه می‌دهد تا محیط‌های عمیق‌تری را طراحی کنند. او اعتقاد داشت که چگونگی استریم محتوا نیز تغییر خواهد کرد. علاوه بر این موارد او گفت که SSD پلی استیشن 5 یک ارتقاء در زمینه گرافیک نیز هست. طیق حرف او طراحی این حافظه بسیار حقیقتاً استثنایی است.

حافظه کنسول ایکس باکس سری اس و ایکس نیز SSD است.

اما به سرعت حافظه پلی استیشن 5 نمی‌رسد. با وجود اینکه قدرت بیشتری در برخی زمینه‌ها دارد اما به طور کلی SSD سونی سریع‌تر است.

با توجه به اطلاعاتی که در این مدت منتشر شده، به نظر می‌رسد که نسل جدید کنسول‌ها قرار است به طور کلی تجربه گیمینگ را تغییر دهند. حتی با اینکه بهترین گرافیک را ندارند اما با قابلیت‌های دیگر قطعاً بهترین تجربه را به شما ارائه خواهند داد.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*