تریلر جدید بازی Far Cry 6 باز هم با حضور Giancarlo Esposito


Matin 7 شهریور 1400 مدت 2:40 دقیقه

کمتر از دو ماه تا عرضه فارکرای 6 باقی مانده و ما یک تریلر جدید از Far Cry 6 در گیمزکام 2021 دریافت کردیم. این تریلر جدید اطلاعات بیشتری در مورد داستان بازی به ما می‌دهد. همینطور اینکه تمرکز آن بیشتر روی کارکتر اصلی به نام یارا و شخصیت منفی دیکتاتور بازی آنتون کاستیلا، با بازی Giancarlo Espositio، است.

این تریلر نشان می‌دهد که کاستیلا و پسرش توسط یک خبرنگار مصاحبه می‌شوند. این خبرنگار آنتون را با گذشته‌اش آزمایش کرده و مورد سؤال قرار می‌دهد. تریلر به طور ناگهانی به سمت گروهی انقلابی رفته که علیه آنتون و رژیمش هستند.

این تریلر را اینجا مشاهده کنید:

جمله‌ای که در این تریلر گفته می‌شود این است:

در اینجا شیرها و بره ها وجود دارند. قانون بگذارید یا از قانون رعایت کنید. شما یک شیر هستید، بره‌ها را نابود کنید.

فارکرای 6 قرار است در 7 اکتبر (15 مهر) برای کنسول‌های نسل 8 و 9 به همراه پی‌سی و استیدیا عرضه شود. اخیراً اعلام شده که برای Amazon Luna نیز قرار است منتشر شود. این بازی شامل یکی از شخصیت‌های آشنا نیز هست. Danis Rojas که یک نقش قائم مقام گمنام را داشت. حال در شماره 6 فارکرای نقش مهم‌تری دارد. سایت یوبیسافت نیز اطلاعاتی در این مورد دارد.

چیزی تا عرضه فارکرای 6 باقی نمانده است.

حال یوبیسافت سعی کرده تا در این مدت که اخبار زیادی در مورد بازی‌ها منتشر می‌شود توجه را به سمت فارکرای جلب کند. تریلر جدید Far Cry 6 دوباره این بازی را سر زبان‌ها انداخته و باعث شده تا انتظارات از آن بالا برود. فارکرای 5 وضعیت آنچنان خوبی از نظر منتقدان نداشت. بحث مهم هم اینجاست که سری فارکرای از اعتبار خوبی برخورد دار بوده و امیدواریم تا شماره 6 بتوانید این اعتبار خدشه دار شده را برای این سری بازی بازگرداند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*