دو برابر شدن حرکات پارکور در بازی Dying light 2 نسبت به نسخه قبلی


Matin 8 شهریور 1400 مدت دقیقه

تریلر بازی Dying Light 2 نشان می‌دهد حرکات پارکور نسبت به نسخه اولیه این بازی دو برابر شده است. کمپانی سازنده این بازی، Techland، تریلر جدیدی را در رویداد گیمزکام 2021 برای اولین بار به نمایش درآورد. در این تریلر حرکاتی جذاب از ورزش پارکور وجود داشت.

در حین استریم ایکس باکس، تکلند بیشتر از گیم‌پلی بازی Dying Light 2 پرده برداری کرد. همچنین در این تریلر حرکات پارکور مورد توجه قرار گرفته بود که با عرضه این بازی ما نیز می‌توانیم آن‌ها را تجربه کنیم.

به گفته‌ی توسعه دهندگان، 1000 انیمیشن در این بازی وجود دارد. این تعداد دو برابر انیمیشن‌های نسخه اولیه این بازی است. این طراحی حرکات پارکور زیادتر بازی به‌نظر بسیار مورد توجه توسعه دهدنگان بوده است. از آنجایی که در این تریلر می‌توانید صحنه‌هایی از این بازی را ببینید که به بازی Mirror’s Edge نیز شبیه اند.

تریلر بازی Dying Light 2

داستان این نسخه از بازی 20 سال بعد از نسخه اولیه آن شکل می‌گیرد. بازیکنان در شهر Villedor به ماجراجویی خواهند پرداخت. همان شهری که زامبی‌های بازی برای اولین بار بوجود آمدند.

در ابتدا دیوار اطراف این شهر قرار بوده است از شیوع خطر به بیرون جلوگیری کند. اما حالا درحال محافظت از شهر در برابر خطری بیرونیست.

در تریلر Dying Light 2 همچنین ابزارهای جدیدی را می‌توان دید که به شما در جستجوی شهر کمک می‌کنند. یکی از آن‌ها یک پاراگلایدر است که به سرعت شما در بالا رفتن از کوه  کمک می‌کند. بهرحال بنا بر اصلی در شیمی، هرآنچه بالا می‌رود روزی باید پایین بیاید!

این تریلر با نشان دادن حرکات پارکور، مبارزات و… نشان داد امسال باید منتظر چه سطحی از این بازی باشیم.

بعد از سکوتی بلند مدت درمورد این بازی، بلاخره در این مدت کمی از گیم پلی این بازی با خبر شدیم. این بازی هفتم دسامبر مصادف با 16 آذر برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری اس و ایکس عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*