Clubhouse ویژگی spatial audio را برای کمک به شناسایی صحبت کنندگان اضافه می کند


امید دلیری 8 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Clubhouse ویژگی spatial audio را برای کمک به شناسایی صحبت کنندگان اضافه می کند. این اپلیکیشن اجتماعی با معرفی ویژگی جدید اپلیکیشن iOS خود ، کاربران را قادر می سازد تا با استفاده از ویژگی spatial audio (صدای فضایی) به مکالمات گوش دهند. با اخبار داغ تکنولوژی با ما همراه باشید.

اضافه شدن ویژگی جدید به Clubhouse

اضافه شدن ویژگی spatial audio به Clubhouse از نظر تئوری باعث می شود ردیابی افرادی که در حال حاضر صحبت می کنند آسان تر شود. با شنیدن نشانه های فضایی ، کاربران صدای افراد را از موقعیت های مختلف نسبت به سر خود می شنوند. این امر به شناسایی صحبت کنندگان فعلی کمک می کند. Clubhouse در حساب توییتر خود نوشت : بشنوید ، صدای فضایی  را در Clubhouse بشنوید. این یک صدای فراگیر است ، اما با هدفون شخصی شما. یک تجربه انسانی پر جنب و جوش تر! بعلاوه تشخیص افراد صحبت کننده بسیار آسان تر می شود. با تشکر از juberti برای راه اندازی این ویژگی در iOS. این ویژگی برای اندروید هم به زودی راه اندازی می شود.

Clubhouse تصریح کرد که ویژگی spatial audio برای اعضای مخاطب در یک اتاق گفت و گو به درستی کار خواهد کرد. در توضیحات بیشتر وبسایت AppleInsider گفته شده که این ویژگی با همه هدفون های سیمی و بی سیم کار می کند. با این حال به دلیل محدودیت فناوری بلوتوث ، هنگامی که کاربر با استفاده از هدفون های بی سیم در اتاق گفت و گو حضور دارد ، این ویژگی  اعمال نمی شود. اگرچه این ویژگی در صدای گفتاری کاربر همچنان برای شنیدن دیگران اعمال می شود.

پردازش ویژگی spatial audio بصورت درون برنامه ای انجام می شود. برای فعال کردن آن به سخت افزاری مانند شتاب سنج AirPods Pro نیاز نیست نیست. Clubhouse به تدریج این ویژگی را به عنوان تجربه پیش فرض برای همه کاربران جدید iOS عرضه می کند. نسخه ی اندروید این اپلیکیشن  نیز در آینده ای نزدیک این ویژگی را به دست می آورد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*