آلبوم Donda از Kanye West رکورد 60 میلیون دفعه پخش در روز اول انتشار را برای Apple Music ثبت کرد


امید دلیری 9 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

آلبوم Donda از Kanye West رکورد 60 میلیون دفعه پخش در روز اول انتشار را برای Apple Music ثبت کرد. این آلبوم مورد انتظار و به تأخیر افتاده در روز اول انتشار خود ، بیش از 60 میلیون بار  در ایالات متحده شنیده شده است. با جدیدترین اخبار اپل با ما همراه باشید.

Billboard با استناد به منابع آگاه گزارش می دهد که آلبوم Donda پس از گذشت 24 ساعت از زمان انتشار خود ، سومین جایگاه را در لیست بیشترین آلبوم های شنیده شده ی Apple Music را از آن خود کرد. جایگاه نخست این لیست متعلق به آلبوم KOD از J. Cole می باشد که در سال 2018 منتشر شد. این آلبوم در 24 ساعت اول انتشار خود ، 64.5 میلیون شنیده شد. در حال حاضر جایگاه دوم این لیست متعلق به آلبوم Views از Drake می باشد. این آلبوم حدود 63.5 میلیون بار شنیده شده است.

آلبوم Donda رکورد دیگری هم ثبت کرد. این آلبوم به برترین چارت آلبوم های Apple Music در 152 کشور جهان در 24 ابتدایی انتشار خود تبدیل شد. این امر باعث شد تا Kanye West از زمان انتشار آلبوم در روز یکشنبه ، به عنوان پرفروش ترین هنرمند Apple Music تبدیل شود. همچنین 19 آهنگ از 20 آهنگ این آلبوم در جدول 100 آهنگ برتر روزانه Apple Music قرار گرفته اند. دهمین آلبوم استودیویی Kanye West ظاهراً برای انتشار در اواخر ژوئیه برنامه ریزی شده بود.

گفته می شود که Kanye West تاریخ انتشار این آلبوم را تا 6 آگوست و سپس دوباره تا 22 آگوست پیش برد. اما سرانجام این آلبوم یک هفته در Apple Music نمایش داده شد. Kanye West ادعا کرد که این آلبوم بدون اجازه او منتشر شده و یک آهنگ به نام Jail، Pt. 2 با حضور Marilyn Manson و DaBaby حذف شده است.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*