طبق گفته‌ی چارلز ولز امکان ساخت آنچارتد بعدی وجود دارد


Matin 9 شهریور 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

ناتی‌داگ چندی پیش در مورد امکان تولید آنچارتد بعدی صحبت کرد. پس یعنی بازگشت این فرنچایز بسیار محبوب وجود دارد. البته بازی Uncharted 4 به نوعی داستان نیتن دریک را به انتها رساند. اما طبق گفته‌های ناتی داگ هنوز درب‌های آنچارتد بسته نشده و ساخت ادامه آن امکان دارد.

در مصاحبه اخیر نیل دراکمن و ایوان ولز، از این دو نفر در مورد ساخت بازی مرتبط با فرنچایز آنچارتد و The Last of Us سؤال شد. یا اینکه این دو نفر ترجیح به ساخت یک بازی کاملاً جدید دارند. به طور کلی ولز گفت که با زمان کافی ناتی داگ تصمیم بر انجام همه اعمال بالا را دارد. او گفت:

من فکر می‌کنم جواب راحت این است: هردو. البته که ساخت یک IP جدید بسیار هیجان انگیز است اما همچنان علاقه زیادی به آنچارتد و The Last of Us وجود دارد. من فکر می‌کنم که شما شاهد هر دو پروژه در آینده از ما خواهید بود.

کاملاً مشخص است که این حرف ولز بنا بر این نیست که بازی آنچارتد در حال حاضر درحال ساخت است. اما برای اولین بار است که یک نفر از این کمپانی به ساخت آنچارتد بعدی اشاره کرده است. اینکه عنوان جدیدی از آنچارتد درحال ساخت برای پلی استیشن 5 است اصلاً معلوم نیست.

بر اساس چیزهایی که تا الان ما شنیدیم ناتی داگ در کمترین حالت روی دو بازی در حال حاضر کار می‌کند. این پروژه‌ها یک بازی چند نفره جدا مرتبط با The Last of Us و دیگری بازسازی The Last of Us اول هستند. پس در حال حاضر به نظر نمی‌رسد که آنچارتد پروژه این کمپانی باشد. اما شرایط ممکن است هرچه به جلو برویم تغییر کند.

سری بازی آنچارتد از پر طرفدارترین بازی‌های پلی استیشن هستند.

این بازی‌ها یکی از عوامل تمایز مهم بین پلی استیشن و ایکس باکس هستند. حال که ناتی داگ با 4 به داستان نیتن پایان داد امکان دارد که بازی بعدی شخصیت اصلی دیگری داشته باشد. اما به هرروی باید منتظر ماند و دید که آینده آنچارتد چطور است. همینطور اینکه واکنش طرفداران به شخصیت‌ اصلی جدید نیز چگونه خواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*