نمایش اولیه ریمیک بازی Dead Space تا ساعاتی دیگر


Matin 9 شهریور 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

استودیو Motive شرکت الکترونیک آرتز که اکنون روی ریمیک بازی Dead Space کار می‌کند.امشب یک پخش زنده را برای طرفدارها ترتیب داده است.

نمایش بسیار کوتاه بازی Dead Space استودیو Motive در کنفرانس EA PLAY Live 2021 عملا فقط در دست ساخت بودن آن را به شکلی خوب تایید کرد. ما می‌دانیم که بازی Dead Space همچنان در مراحل اولیه‌ی ساخت قرار دارد. و در زمانی نامشخص برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود. ولی بالاخره زمان دریافت اطلاعات رسمی جدید رسیده است.

شرکت EA به‌صورت رسمی اعلام کرد که سازندگان راس ساعت ۲۱:۳۰ امروز به وقت ایران در کانال توئیچ رسمی استودیو Motive اطلاعات و تصاویری جدید را با گیمرها به اشتراک می‌گذارند؛ تا طرفدارها یک نگاه «بسیار اولیه» به مراحل ساخت این دد اسپیس و وضعیت فعلی آن داشته باشند. فیلیپ دوشارم، تهیه‌کننده‌ی ارشد ریمیک بازی Dead Space و رومن کمپوس-اریولا. کارگردان اصلی ریمیک بازی دد اسپیسدر این استریم به صحبت درباره‌ی محصول می‌پردازند. راستی چند عضو هیئت مشاوره‌ی دد اسپیس هم در این برنامه حاضر می‌شوند. گروهی از طرفدارهای پروپاقرص قدیمی مجموعه که سازندگان ریمیک دد اسپیس را از جوانب گوناگونی راهنمایی کرده‌اند.

قطعا بسیاری از گیمرها دوست دارند که ببینند دقیقا ریمیک بازی Dead Space در چه وضعیتی قرار دارد.

البته که موقع نگاه انداختن به تک‌تک تصاویر یا ویدیوهایی که اکنون از خود بازی نمایش داده شوند. باید به یاد داشته باشیم که کیفیت آن‌ها با نسخه‌ی نهایی تفاوت دارد. سازندگان می‌خواهند در این برنامه آنلاین به شرح دادن بیشتر چشم‌انداز خود برای ساخت ریمیک دد اسپیس بپردازند. در نتیجه قطعا نباید انتظار زیادی از نمایش امشب داشت. استودیو Motive شرکت EA در این رابطه نوشت: «اهمیت زیادی دارد که بگوییم نسخه‌ای از بازی که در این لایواستریم نمایش داده خواهد شد. یک نمونه‌ی اولیه (پروتوتایپ) است و به هیچ عنوان نهایی نیست».

ریمیک بازی Dead Space خالی از خریدهای درون‌برنامه‌ای است و حتی یک صفحه‌ی لودینگ ندارد.

این اطلاعات چند هفته‌ی پیش توسط سازندگان تایید شدند. در آن سو شایعات خبر از عرضه‌ی ریمیک بازی دد اسپیس در اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی می‌دهند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*