پیام رسان Telegram بیش از یک میلیارد دفعه دانلود شده است


امید دلیری 9 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

پیام رسان Telegram بیش از یک میلیارد دفعه دانلود شده است به گزارش Sensor Tower ، این پیام رسان محبوب به گروه اپلیکیشن هایی پیوست که بیش از 1 میلیارد دفعه در سراسر جهان دانلود شده است. با اخبار داغ تکنولوژی با ما همراه باشید.

قرار گرفتن تلگرام در لیست اپلیکیشن هایی که بیش از یک میلیارد دفعه دانلود شده است

این شرکت بین المللی که دفتر مرکزی اپلیکیشن آن در دبی واقع شده ، گفت و گویی با وبسایت TechCrunch داشته است. پیام رسان Telegram در اواخر 2013 راه اندازی شد. اکنون در این گفت و گو اعلام کرده که از نقطه عطف فبلی خود فراتر رفته است. همانند رقیب اصلی این پیام رسان یعنی WhatsApp ، هند بزرگترین بازار برای تلگرام است. Sensor Tower گفته است که دومین بازار بزرگ اینترنتی جهان تقریباً 22 درصد از دانلود ها و نصب های همیشگی آن را شامل می شود.

پس از هند ، روسیه و اندونزی قرار دارند. این دو کشور به ترتیب حدود 10 و 8 درصد از دانلود ها را نشان می دهند. تعداد اپلیکیشن های نصب شده در سال 2021 شتاب گرفت و به 214.7 میلیون دفعه نصب در نیمه اول 2021 رسید. این میزان نسبت به سال قبل که 133 میلیون بود ، 61 درصد افزایش یافته است. شایان ذکر است که تعداد نصب ها با پایگاه کاربر فعال برنامه اپلیکیشن نیست. به عنوان مثال ، پیام رسان Telegram از ابتدای امسال حدود 500 میلیون کاربر فعال ماهانه داشت.

با وجود افزایش دانلود پیام رسان ها ، WhatsApp به دلیل انتقال سیاست های حفظ حریم خصوصی به پایگاه کاربری ، عملکرد ضعیفی داشته اشت. با این وجود آمار نشان می دهد که پیام رسان Telegramدر سه ماهه اخیر از توجه بیشتری برخوردار بوده است. این پیام رسان به TechCrunch گفته است که در اوایل سال جاری ، بیش از 1 میلیارد دفعه دانلود شده است. این اپلیکیشن پانزدهمین اپلیکیشن در سراسر جهان است که بیش از 1 میلیارد بار دانلود شده است. سایر اپلیکیشن های موجود در لیست شامل WhatsApp ، Messenger ، Facebook ، Instagram ، Snapchat ، Spotify و Netflix می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*