بازی های رایگان پلی استیشن پلاس در ماه سپتامبر لو رفت


Matin 10 شهریور 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

اخیرا اخباری در مورد پلی استیشن پلاس طرفداران را هیجان زده کرده است. این اخبار در مورد بازی های رایگان پلی استیشن پلاس در ماه سپتامبر است. در این شایعات اعلام شده که بازی‌های رایگان این سرویس قرار است؛ Predator: Hunting Grounds، هیتمن 2 و Overcoocked! All You Can Eat باشند.

اما توضیحاتی در مورد این بازی‌ها

  • هیتمن 2 دارای مأمور 47 است. او که به عنوان خلاق‌ترین قاتل دنیا شناخته می‌شود در جهان سفر کرده تا افراد مورد هدف را از بین ببرد.
  • Predator: Hunting Ground بر اساس فیلمی به نام Predator است. شما در این بازی در نقش Predator یا یک فرد عادی هستید که به مقابل هم خواهید رفت. یک شوتر جالب و پر هیجان که در آن می‌توانید شکار کنید یا شکار شوید.
  • Overcooked! All You Can Eat یک ریمستر از دو بازی اول Overcooked است. البته محتوای اضافی نیز برای این بازی موجود است. یک بخش Co-op اضافه شده که قابلیت کراس پلی نیز دارد. در این حالت 4 نفر باید به طور همزمان آشپزی کرده و به مشتریان خدمات دهند. این ریمستر شامل مراحل جدید، آشپزهای جدید و جوایز به روزرسانی شده است. همینطور اینکه نسخه جدید در صورت امکان توانایی اجرا به حالت 4K با نرخ فریم 60 را دارددر همین خصوص..

معمولاً لیست بازی های رایگان فروشگاه پلی استیشن پلاس در آخرین چهارشنبه ماه اعلام می‌شود. اما ماه آگوست سه‌شنبه به اتمام می‌رسد. اطلاعات عرضه شده در حال حاضر به شما امکان دسترسی در اسرع وقت را خواهد داد. لازم به ذکر است که در حال حاضر شما دسترسی به بازی‌های رایگان ماه آگوست دارید.

رقابت در زمینه خدمات اشتراکی در دنیای گیمینگ بسیار گسترده شده است.

با وجودی چیزی مثل گیم‌پس واقعاً سخت است که افراد راضی به خرید بازی‌ها به صورت عادی بشوند. حال سونی مدت بسیاری است که هرماه تعدادی بازی برای مشترکین پلاس رایگان می‌کند. اما این شرکت برای رقابت با گیم‌پس نیاز به چیزی بیش از این دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*