تریلر کراس‌اوور Watch Dogs: Legion و سریال Money Heist منتشر شد


Matin 10 شهریور 1400 مدت دقیقه

به نظر می‌رسد ماموریت سرقت (Heist) جدیدی به بازی Watch Dogs: Legion اضافه شده که شبیه به سریال Money Heist یا خانه کاغذی از شبکه نتفلیکس است.

طبق تریلر منتشر شده از سوی یوبیسافت بازی Watch Dogs: Legion با سریال محبوب Money Heist از شبکه نتفلیکس کراس‌اور دارد که اکنون در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. در ماموریت سرقت این کراس‌اوور بازیکنان می‌توانند با دوستان خود همراه شده. و از Clan Kelly – یکی از گروه‌های دشمن بازی – ارز دیجیتال سرقت کنند.

از امروز بازیکنان به همراه حداکثر سه دوست خود می‌توانند در بازی Watch Dogs: Legion از بانک لندن سرقت کنند.

بازیکنان در حالی که لباس‌های مخصوص شخصیت‌های سریال Money Heist را پوشیده و ماسک سالوادور دالی را به صورت دارند. برای انجام سرقت خود باید از تعدادی نگهبان، کلن کلی و یک فایروال قدرتمند عبور کنند.

با سه نفر از دوستان خود به بانک لندن (Bank of London) حمله کنید.  درکنار اعضای Clan Kelly، نیروهای بانک و البته فایروال فوق‌العاده قوی بانک را درحالی که لباس‌ها و ماسک‌های معروف سریال Money Heist را به تن دارید شکست دهید. شما می‌توانید از راه‌های متفاوت به بانک نفود کنید. یکی از راه‌ها حمله مخفیانه و از پای درآوردن نیروهای مستقر در بانک به‌شکلی کاملا بی سروصداست. ولی اگر علاقه به سر و صدای زیاد دارید، شاتگان و پیستول‌ها این کار را برای شما انجام می‌دهند. در پایان با استفاده از پهباد و عبور از رودخانه تیمز سرقت خود را کامل کنید.

هر ۴ نفری که این سرقت را کامل کنند. می‌توانند لباس‌های سریال Money Heist را نگه داشته و برای نیروهای جدید خود استفاده کنند. این نکته را نیز باید افزود که این رویداد اولین کراس اور بازی Watch Dogs Legion طی ماه اخیر میلادی نبوده و ما هفته پیش شاهد کراس اور این بازی با دیگر سری محبوب شرکت یوبیسافت یعنی سری Assassin’s Creed در به‌روزرسانی ۵.۵ این بازی بودیم. به‌نظر شما بازی Watch Dogs Legion با استفاده از این کراس اورها می‌تواند محبوبیت خود را افزایش دهد؟ منتظر نظرات شما هستیم.

این تریلر نشان می‌دهد که بازیکنان در شب به صورت مخفیانه وارد بانک لندن می‌شوند و نگهبانان را از مسیر خود خارج می‌کنند.

با این وجود حتی اگر قصد نداشته باشد بازی را به شیوه مخفیان جلو ببرید، سلاح‌های متنوعی در اختیار خواهید داشت تا نگهبانان و دشمنان خود را از پای در بیاورید.

همچنین بازیکنانی که ماموریت جدید سرقت بازی را تکمیل کنند، اسکین جدیدی دریافت خواهند کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*