ویندوز 11 از 5 اکتبر به صورت مرحله ای عرضه می شود


امید دلیری 10 شهریور 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

ویندوز 11 در 5 اکتبر به صورت مرحله ای عرضه می شود ، اما بدون قابلیت اجرای اپلیکیشن های اندروید. رایانه های شخصی که این سیستم عامل را بصورت از پیش نصب شده و ارتقاء رایگان دارند ، از 5 اکتبر می توانند به روزرسانی را انجام دهند.

عرضه ی سیستم عامل جدید مایکروسافت بدون یکی از ویژگی های اصلی آن

ویندوز 11 با طراحی جدید ، منوی Start به روز شده و ادغام بهتر با مایکروسافت 365 ارائه می شود. مایکروسافت این به روز رسانی را به صورت مرحله ای با تمرکز بر کیفیت ارائه می دهد. بر اساس یک پست جدید در وبلاگ ویندوز ، ابتدا دستگاههای واجد شرایط جدید ارتقاء داده می شوند. سپس به مرور زمان بر اساس مدل های هوشمند برای دستگاه های موجود در بازار عرضه می شود. این مدل های هوشمند ، صلاحیت سخت افزاری ، معیارهای قابلیت اطمینان ، سن دستگاه و سایر عوامل را در نظر می گیرند. مایکروسافت انتظار دارد که همه دستگاه های واجد شرایط تا اواسط سال 2022 به سیستم عامل جدید ارتقاء یابند.

علاوه بر این ، گزارشی از Windows Central می گوید یکی از ویژگی های اصلی ویندوز 11 تا سال 2022 به تأخیر می افتد. ویژگی پشتیبانی از اپلیکیشن های اندروید. در حالی که مایکروسافت با آمازون و اینتل در زمینه پشتیبانی همکاری می کند ، می گوید این ویژگی باید در به روزرسانی های آینده ارائه شود. مایکروسافت همچنین لیست چندین رایانه شخصی را که ویندوز 11 را با خرید جدید از پیش نصب کرده اند ، منتشر کرده است. این لیست شامل : 

  • Acer Swift 5
  • Acer Swift X
  • Asus Zenbook Flip 13
  • Asus Zenbook 14
  • Alienware x15
  • Dell XPS 13
  • HP Spectre x360
  • Samsung Galaxy Book Pro
  • Surface Pro 7
  • Surface Laptop 4

شرایط سخت کاربران مک برای اجرای سیستم عامل جدید مایکروسافت

کسانی که خواهان تجربه ویندوز 11 هستند ، می توانند رایانه شخصی جدیدی را انتخاب کنند. در غیر این صورت باید منتظر باشند تا الگوریتم راه اندازی ، این به روزرسانی را برای رایانه شخصی آن ها فعال کند. با این حال ، کاربران مک شرایط سخت تری خواهند داشت. مایکروسافت برای اجرای ویندوز 11 به TPM 2.0 نیاز دارد ، بنابراین کاربران مک مجبورند workaround را فعال کرده یا از نرم افزار مجازی سازی برای دسترسی به سیستم عامل جدید استفاده کنند.

شما می توانید با رفتن به تنظیمات و سپس Windows Update بررسی کنید که آیا ویندوز 11 برای دستگاه شما آماده است یا خیر. در مرحله بعد ، Check for updates را انتخاب کنید تا ببینید آیا ارتقاء به سیستم عامل جدید از 5 اکتبر امکان پذیر می باشد یا خیر. اگر می خواهید بیشتر در مورد سیستم عامل جدید مایکروسافت بدانید ، همه چیز در مورد Windows 11 را مطالعه کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*