توییتر قابلیت Super Follows را راه اندازی کرد


امید دلیری 11 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

توییتر قابلیت Super Follows را راه اندازی کرد. این شبکه اجتماعی روز گذشته به طور رسمی این قابلیت را راه اندازی کرد. قابلیتی که به محتواسازان در این پلتفرم امکان می دهد محتوای ممتاز و منحصر به فرد را برای مشترکان ارائه دهند. با اخبار داغ تکنولوژی با ما همراه باشید.

کسب درآمد محتواسازان در توییتر

توییتر قابلیت Super Follows را راهی برای کسب درآمد سازندگان و تولیدکنندگان محتوا در پلتفرم خود می داند. همچنین آن را برای ایجاد یک سطح حفاظت اضافی توصیف می کند. توییتر این قابلیت را اولین بار در اوایل سال 2021 معرفی کرد. در ماه ژوئن اخباری درز کرد که نشان میداد که راه اندازی آن نزدیک است. توییتر در رابطه با این قابلیت گفته است که محتواسازان می توانند محتوای پشت صحنه و همچنین افکار بدون فیلتر ، پیش نمایش اولیه و مکالمات مختص مشترکین را ارائه دهند. محتواسازان می توانند دنبال کنندگان ممتاز خود را با نشان واقع در حساب آن ها شناسایی کنند.

توییتر قابلیت Super Follows را با 2.99 دلار ، 4.99 دلار یا 9.99 دلار در ماه برای مشترکین راه اندازی می کند. سازندگان مجاز خواهند بود تا 97 درصد از درآمد خود از طریق مشترکین را حفظ کنند. البته تا زمان رسیدن به 50،000 دلار. در آن مرحله ، سازندگان پس از هزینه های خرید درون برنامه ای ، تا 80 درصد درآمد را به دست خواهند آورد. در حال حاضر این قابلیت فقط برای گروه منتخبی از محتواسازان مستقر در ایالات متحده که درخواست کرده اند در دسترس است.

بر اساس گزارش وبسایت AppleInsider ، سایر محتواسازان می توانند برای ایجاد اشتراک Super Follows به لیست انتظار بپیوندند. اگرچه محتواسازان برای استفاده از این قابلیت باید حداقل 10000 دنبال کننده داشته باشند. از طرف دیگر ، این قابلیت فقط برای مشترکان ایالات متحده و کانادا در دسترس است. اما توییتر گفته است که این ویژگی در هفته های آینده به صورت جهانی عرضه می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*