اضافه شدن Leon S. Kennedy به بازی رینبو سیکس


Matin 11 شهریور 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی رینبو سیکس و سری بازی‌های رزیدنت اویل در سال‌های گذشته از قبل به هم شبیه‌تر شده اند. رینبو، بازی شوتر و تاکتیکی و رزیدنت اویل بازی‌ای در سبک ترس و بقا قبلا هم رفرنس‌هایی به همدیگر داشته‌اند. حالا بعد از اعلام همکاری دوباره این بازی، مشخص شد لیان، کاراکتر بازی رزیدنت اویل به بازی رینبو سیکس اضافه خواهد شد.

لیان اس. کندی از همان ابتدای حضورش در رزیدنت اویل 2، به محبوب ترین چهره این سری بازی تبدیل شد. ریمیک این بازی نیز در سال 2019 ساخته شد. رزیدنت اویل 4 با حضور او آنقدر محبوب بود که طرفداران این سری همواره دنبال کننده اخبار ریمیک آن بوده اند. لیان در سری بازی‌های رزیدنت اویل تبدیل به یک نماد شده است. به‌زودی این کاراکتر به یک بازی شوتر دیگر اضافه خواهد شد.

در آپدیت اخیر، ظاهر لیان از رزیدنت اویل 4 به بازی رینبو سیکس به عنوان اپراتور در دسترس اضافه شده است.

ظاهر لیان شامل ژاکت معروف او نیست. اما ظاهر پلیسی آن همچنان حفظ شده است. لباس لیان شامل اسکین چند سلاح است. این سلاح‌ها شامل چاقوی معروف بازی رزیدنت اویل است که در چالش‌های این بازی بسیار کارآمد می‌باشد. دِرون لیان هم ظاهر متفاوتی را نسبت به باقی درون‌ها خواهد داشت.

تقریبا 6 سال از عرضه بازی رینبو سیکس سیج می‌گذرد. در این سال‌ها این بازی همیشه کاراکترها و اسکین‌هایی را از بازی‌های دیگر اضافه کرده است. این بازی شوتر تاکتیکی همکاری‌ای با ریک و مورتی در ابتدای همین سال داشت. این همکاری با اضافه شدن کاستوم‌هایی از این سریال محبوب مثل پیکل ریک همراه بود. رینبو سیکس اخیرا نیز همکاری‌ای با بازی Arknights که یک بازی موبایل است داشته است.

همانطور که اشاره شد از انتشار بازی Rainbow Six Siege تقریبا 6 سال می‌گذرد.

بسیاری معتقدند این بازی در سال‌های اخیر افت داشته است. به‌نظر می‌رسد اضافه کردن آیتم‌های گوناگون و متنوع به این بازی، برای برگرداندن جذابیت گذشته بازی رینبو است. حالا اضافه شدن لیان به بازی رینبو سیکس از جدید ترین راهکارهای سازندگان این بازی در همین راه است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*