بازی Uncharted Collection شامل همه‌ی آنچارتدها لو رفت


Matin 11 شهریور 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق اخباری که اخیراً اعلام شده بازی Uncharted Collection پی سی قرار است شامل هر 5 بازی آنچارتد باشد. یک گزارش جدید اخیراً تصاویری از انتشار این بازی روی فروشگاه اپیک و استیم منتشر کرده است. این تصویر نشان می‌دهد که در این پکیج کل بازی‌های آنچارتد به همراه Lost Legacy منتشر خواهند شد.

یکی از نکات جالب در این تصویر حضور لوگو Nixxes در سمت راست پایین است. البته این موضوع منطقی است به دلیل اینکه سونی اعلام کرد علت خرید این شرکت راحت‌ کردن انتقال بازی‌ها از کنسول به پی‌سی است.

طبق چیزی که در این گزارش اعلام شده بازی Uncharted Collection پی سی قرار است در 7 دسامبر (16 آذر) در دو فروشگاه اصلی منتشر شوند.

بازی Uncharted Collection پی سی

طبیعتاً هیچ چیز تا زمانی که سونی به طور رسمی اعلام نکند، قطعی نیست. اما چند دلیل وجود دارد که این ماجرا برای بسیاری از مخاطبان قابل باور باشد. اول از همه اینکه بازی‌های اختصاصی سونی درحال آمدن روی پی‌سی هستند. برای مثال Horizon Zero Dawn و Days Gone در حال حاضر روی پی‌سی نیز وجود دارند. پس چیز عجیبی نیست که ما شاهد حضور یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای سونی در دنیای پی‌سی باشیم.

دوم اینکه سونی در ابتدای امسال اعلام کرد که قرار است 41 بازی را روی استیم عرضه کند. در حال حاضر 24 عدد از این موارد وجود دارند. پس سونی قرار است حضور بیشتری در دنیای پی‌سی داشته باشد و امکان این مجموعه بسیار است. اگر تمام این اخبار درست باشد چیزی دیگر نمانده تا پی‌سی گیمرها بتوانند با نیتن در ماجراجویی‌هایش همراه شوند.

سری بازی آنچارتد را می‌توان مهم‌ترین بازی‌های سونی دانست.

اینکه این کمپانی تصمیم به حضور آنچارتد روی پی‌سی کرده به این معنا است که به زودی ما شاهد تلفیق شدن دنیای پلی استیشن با پی‌سی خواهیم بود. تقریباً چیزی که در مورد ایکس باکس اتفاق افتاد اما با این تفاوت که در مورد سونی این موضوع بسیار جالب‌تر است. به دلیل اینکه مایکروسافت سیستم عامل ویندوز را ساخته و کاملاً این انتقال منطقی است اما در مورد سونی چنین چیزی صدق نمی‌کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*