مستند Being James Bond در تاریخ 7 سپتامبر بصورت رایگان در +Apple TV پخش می شود


امید دلیری 11 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مستند Being James Bond در تاریخ 7 سپتامبر بصورت رایگان در +Apple TV پخش می شود. با تماشای این مستند می توانید به پنج فیلم و 15 سال زندگی Daniel Craig به عنوان 007 نگاهی بیاندازید.

تمرکز مستند Being James Bond بر Daniel Craig و سالهای بازی او به عنوان عنوان جیمز باند تمرکز دارد. اولین پیش نمایش ظاهر چند لحظه پشت صحنه را نشان می دهد که Daniel Craig می گوید این نقش دنیای او را وارونه کرده است. این مستند قبل از اکران نسخه جدید جیمز باند یعنی No Time To Die پخش می شود. در این مستند صحنه هایی از فیلم های جیمز باند با بازی Daniel Craig که تا به حال دیده نشده است ، از جمله آخرین قسمت آن به نمایش گذاشته می شود.

مستند Being James Bond توسط استودیوهای MGM تولید می شود و مدت زمان آن 46 دقیقه است. تهیه کنندگان این مستند Michael G. Wilson و Barbara Broccoli می باشند. آن ها با Daniel Craig درباره خاطرات شخصی او درباره نقش جیمز باند گفتگو می کنند. همانطور که قبلاً گفته شد ، آمازون در حال خرید MGM است. بنابراین قرارداد انحصاری MGM با اپل برای این مستند باید قبل از امضای قرارداد با آمازون به خوبی انجام شده باشد. پس از بستن قرارداد ، آمازون به کتابخانه کامل جیمز باند دسترسی خواهد داشت. اما قرارداد انحصاری اپل برای این مستند باید همچنان باقی بماند.

Daniel Craig تا حدودی به اپل علاقه دارد. او قبلاً بخاطر استفاده از محصول اندروید در فیلم Spectre اعتراض کرده بود. زیرا جیمز باند فقط از بهترین ها استفاده می کند. او احساس می کرد جیمز باند از آیفون استفاده می کند نه از دستگاه سونی.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*