آپدیت نسل ۹ بازی‌های ویچر ۳ و سایبرپانک ۲۰۷۷ اواخر سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد


Matin 13 شهریور 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد که آپدیت نسل 9 بازی‌ های ویچر 3 و سایبرپانک 2077 اواخر سال 2021 عرضه خواهد شد.  این کمپانی مدتی است که می‌گوید این به روزرسانی درحال ساخت است اما حال ما یک بازی دقیق برای آن داریم. نکته مثبت اینجاست که قرار است امسال عرضه شود.

برای سایبرپانک 2077 این به روزرسانی یک فرصت بسیار خوب است تا محبوبیت خود را بازگرداند. به دلیل اینکه عرضه آن در دسامبر 2020 یک فاجعه بود. عرضه به روزرسانی برای این بازی که توانایی استفاده از قدرت کنسول‌های نسل آینده را دارد، بسیار خوب است. چون بازیکنان دوباره ترغیب به امتحان آن خواهند شد. از زمان عرضه سایبرپانک 2077 کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس با استفاده از Backward Compatibility توانستند آن را بازی کنند. برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان اجرای این بازی مشکلات بسیاری داشت. اما کنسول‌های نسل 9 سایبرپانک را خوب اجرا کردند.

کمی از ماجرای سایبرپانک در زمان عرضه!

سایبرپانک عرضه‌ای بسیار بد داشت. بازی‌ای پر از باگ، عملکرد ضعیف و کرش که بیشتر آسیب را کنسول‌های نسل 8 دیدند.  وضعیت آنچنان بد بود که فروشگاه سونی این بازی را از لیست خود حذف کرد. البته چندی پیش دوباره سایبرپانک به پلی استیشن استور، با تعدادی اخطار، بازگشت. سی‌دی پراجکت رد قرار شد به افرادی که از بازی راضی نبودند، پولشان را پس دهد. اما گرفتن این پول از این شرکت بسیار دشوار بود. از آن زمان این شرکت تلاش بسیاری کرده تا عملکرد سایبرپانک را بهبود بخشد. حتی تلاش کرده تعدادی امکانات جدید را به بازی اضافه کند. تمام این کارها برای این است که افراد ناامید از سایبرپانک را به بازی بازگرداند.

با وجود بازگشت خسارت برخی کاربران سی‌دی پراجکت رد گزارش کرد که در نیمه اول امسال حدود 124 میلیون دلار درآمد داشته که 27.5 میلیون آن سود خالص بوده است. با توجه به حرف‌های معاون این شرکت Piotr Nielubowicz این سود کمتر از حالت عادی بوده است. با وجود اینکه بازهم سود خوبی بوده اما بسیاری از آن خرج به روزرسانی سایبرپانک شده است.

نسخه نسل بعدی سایبرپانک می‌تواند اثرات مشکلات حل شده و محتوای اضافی را بهتر نشان دهد. مخصوصاً افرادی که آن را بازی کرده و لذت نبرده‌اند، می‌توانند شانسی دوباره به آن بدهند. علاوه بر این، آپدیت نسل 9 ویچر 3 و سایبرپانک 2077 نوعی عرضه دوباره این دو بازی است. مخصوصاً اینکه لیست بازی‌هایی که برای نسل 9 به طور واقعی بهینه شده‌اند بسیار کم است. پس با عرضه سایبرپانک و ویچر 3 اضافه شدن دو بازی مهم، بسیار خوب است.

وضعیت ویچر 3 چگونه است؟

ویچر 3 نیز با وجود گذشت سال‌ها از عرضه‌اش همچنان محبوب است. پس عرضه یک به روزرسانی نسل جدید برای طرفداران این بازی یک نکته بسیار مثبت است. سی‌دی پراجکت رد نیز درحال آماده سازی چندین DLC رایگان برای این بازی است. این محتوای جدید از انیمه ساخته شده توسط نتفلیکس از ویچر است.

البته مشکل نسل جدید کنسول‌ها تهیه کردن آن‌ها است.  سونی اعلام کرد که بیش از 10 میلیون نسخه از پلی استیشن 5 فروخته است. حتی بعد از ماه‌ها از عرضه این کنسول همچنان به سرعت به فروش می‌رسد. کنسول‌ها نیز مانند هر وسیله الکترونیکی دیگری با کمبود چیپ‌ها آسیب دیده‌اند. اما بخش بد ماجرا اینجاست که برخی از منابع اعلام کرده‌اند که این کمبود تا 2 سال دیگر نیز ادامه دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*