سریال Dickinson پس از فصل سوم به پایان می رسد


امید دلیری 13 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Dickinson پس از فصل سوم به پایان می رسد. غول فناوری اعلام کرد که این سریال برای سومین و آخرین فصل خود در ماه نوامبر پخش می شود. این سریال یکی از اولین سریال هایی بود که در نوامبر 2019 به +Apple TV راه یافت.

سریالی که انتظار می رفت طولانی تر باشد

سریال Dickinson داستان شاعر جوانی به نام Emily Dickinson را دنبال می کند. پخش سومین و در واقع آخرین فصل این سریال از 5 نوامبر شروع می شود. فصل سوم به پربارترین دوران Emily به عنوان یک هنرمند نگاه می کند. دورانی که در میان جنگ داخلی آمریکا و نبردی سخت که خانواده خود را از هم جدا می کند رخ می دهد. ممکن است پایان یافتن این سریال در فصل سوم کمی زود به نظر برسد. اما Alena Smith خالق این سریال اظهار داشته است که او همیشه قصد داشته پس از سه فصل این سریال را به پایان برساند.

Alena Smith گفت : هنگامی که من قصد ساخت سریال Dickinson را داشتم ، این سریال را سفری سه فصله تصور کردم. سفری که داستان اصلی بزرگترین شاعر زن آمریکا را به روشی کاملاً جدید بیان می کرد. همچنین اهمیت و طنین Emily را برای جامعه امروز ما برجسته می کرد. Alena Smith در بیانیه مطبوعاتی گفت من نمی توانم صبر کنم تا فصل حماسی پایانی خود را با جهان به اشتراک بگذارم و تماشاگران خود را به همراه خود به پایان حماسه بزرگ شدن Emily برسانم. زیرا او در حالی که با بسیاری از مسائلی که اکنون ما هم ما با آن ها مواجه هستیم ، همچنان برای حقیقت شاعرانه خود مبارزه می کند.

اپل تیزری از فصل سوم سریال Dickinson را در بیانیه مطبوعاتی رسمی خود منتشر کرده است. “دیکنسون” از زمان آغاز به کار خود تاکنون چندین نامزدی و جایزه دریافت کرده است. در نوامبر 2020 ، این سریال برنده جایزه Peabody شد.همچنین Hailee Steinfeld نامزد دریافت جایزه ی بهترین بازیگر زن در مراسم HCA 2021 شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*