مستند 9/11 در تاریخ 11 سپتامبر به صورت رایگان در +Apple TV پخش می شود


امید دلیری 14 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مستند 9/11 در تاریخ 11 سپتامبر به صورت رایگان در +Apple TV پخش می شود. روز گذشته غول فناوری پیش نمایشی از این مستند اصلی +Apple TV منتشر کرد. این مستند وقایع پس از حملات تروریستی 11 سپتامبر در سال 2001 را نشان می دهد. نام کامل این مستند 9/11: Inside the President’s War Room می باشد.

پیش نمایش جدید مستند 9/11 در کانال رسمی +Apple TV در یوتیوب قرار گرفته است. این پیش نمایش نگاهی اجمالی به این مستند می اندازد. مستندی که توسط Jeff Daniels برنده جایزه Emmy روایت شده و شامل مصاحبه های اختصاصی با چهره های برجسته است. اپل گفته است که این مستند قرار بود روز چهارشنبه به عنوان یک مستند اختصاصی اپل تی وی منتشر شود. اما این مستند به افتخار بیستمین سالگرد این رویداد در 11 سپتامبر به صورت رایگان در دسترس قرار می گیرد.

در مستند 9/11 شاهد هرج و مرج 11 سپتامبر 2001 از نگاه رئیس جمهور و نزدیکترین مشاوران او می باشید. آن ها لحظات مهم و تصمیمات کلیدی آن روز تاریخی را بازگو می کنند. فهرست مصاحبه شوندگان شامل شخصیت های سیاسی ، نظامی و غیرنظامی است که در طول این مصیبت برجسته ظاهر شدند. George W. Bush ، Condoleezza Rice ، Colin Powell ، Andy Card و معاون Cheney از جمله افرادی هستند که در این مستند حضور دارند.

مستند 9/11 همچنین شامل تقریباً 200 تصویر از عکاسانی است که در آن روز Bush و Cheney را دنبال کرده بودند. این مستند با همکاری بی بی سی تهیه شده است که در تاریخ 31 آگوست در BBC One در بریتانیا نمایش داده شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*