YouTube Premium و YouTube Music از مرز 50 میلیون مشترک گذشتند


امید دلیری 14 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

YouTube Premium و YouTube Music از مرز 50 میلیون مشترک گذشتند. به گفته Lyor Cohen سرپرست جهانی موسیقی یوتیوب ، اشتراک پریمیوم و موزیک از 50 میلیون عبور کرده است. به این ترتیب این سرویس سریعترین رشد اشتراک موسیقی در جهان شناخته می شود. با اخبار داغ تکنولوژی با ما همراه باشید.

یوتیوب می گوید اکنون بیش از 50 میلیون مشترک با پرداخت مشترک در YouTube Premium و YouTube Music دارد. این سرویس که متعلق به گوگل می باش ، این نقطه عطف را به عوامل متعددی نسبت داده است. اما عمدتا به این دلیل است که چگونه مشترکین می توانند از طریق اشتراک های خود بدون وقفه به بزرگترین و متنوع ترین فهرست موسیقی و هنرمندان دسترسی پیدا کنند .

یوتیوب می گوید ما محصولات فوق العاده ای در YouTube Music و YouTube Premium داریم. محصولاتی که ارزش بی نظیری را برای هنرمندان و سازندگان ارائه می دهد. همچنین بهترین تجربه را برای طرفداران موسیقی و دوستداران ویدئو ارائه می دهد. ما در خط خود هستیم. هیچ جای دیگری وجود ندارد که طرفداران بتوانند بدون وقفه به بزرگترین و متنوع ترین فهرست موسیقی ، هنرمندان و فرهنگ دسترسی پیدا کنند. ما این کار را برای طرفداران موسیقی آسان می کنیم تا به عمق خود برسند.

 YouTube Music به عنوان بخشی از اشتراک YouTube Premium ارائه می شود. اما می تواند به صورت مستقل نیز خریداری شود. با YouTube Premium ، مشتریان می توانند فیلم ها را برای مشاهده آفلاین بدون تبلیغات و موارد دیگر دانلود کنند. YouTube Music یکی از سرسخت Apple Music است و به سختی می توان برنده را فقط بر اساس تعداد مشترکان نام برد. اپل آمار مشترکان خاصی ارائه نمی دهد. اما آخرین تخمین زده شده 60 میلیون مشترک در سال 2019 بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*