اپل حق پخش مستند The Fight Before Christmas را بدست آورد


امید دلیری 15 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل حق پخش مستند The Fight Before Christmas را بدست آورد. +Apple TV به تازگی توانست حق پخش جهانی این مستند را از آن خود کند. مستندی که داستان مردی در North Idaho را دنبال می کند. او قصد دارد یک رویداد بزرگ کریسمس را به محله خود بیاورد.

مستند The Fight Before Christmas قرار است در تاریخ 26 نوامبر در +Apple TV نمایش داده شود. این مستند بر روی وکیل دوستدار کریسمس به نام Jeremy Morris تمرکز دارد. فردی که برنامه های او برای برگزاری یک رویداد بزرگ اجتماعی باعث دعوایی بحث برانگیز شده است. مشکل زمانی شروع می شود که انجمن صاحبخانه های محله به Morris اطلاع می دهد که جشن های برنامه ریزی شده مغایر با قوانین آن ها است. یک دعوای تلخ رخ می دهد و همه چیز از کنترل خارج می شود.

Becky Read کارگردان مستند The Fight Before Christmas می باشد. این اولین کارگردانی او پس از تهیه کنندگی مستند Three Identical Strangers می باشد. مستندی که در سال 2018 منتشر شد. این مستند زندگی سه قلوهای یکسانی را شرح می داد. آن ها پس از به سرپرستی گرفته شدن توسط خانواده های مختلف ، به آرامی به هم پیوستند.

Julia Nottingham و Lisa Gomer Howes تهیه کنندگان مستند The Fight Before Christmas می باشند. Chris Smith به عنوان تهیه کننده اجرایی این مستند فعالیت می کند. این مستند توسط شرکت Dorothy Street Pictures تولید می شود. +Apple TV به سرعت مجموعه ای از مستندها را آماده می کند تا به لیست چشمگیر فیلم ها و سریال های اصلی خود اضافه کند. 

برای مشاهده ی جدیدترین اخبار سریال ها و نمایش های +Apple TV می توانید به بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو مراجعه کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*