Drake رکورد بیشترین پخش آلبوم در Apple Music را از Kanye West گرفت


امید دلیری 15 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Drake رکورد بیشترین پخش آلبوم در Apple Music را از Kanye West گرفت. جدیدترین آلبوم این خواننده ی محبوب به نام Certified Lover Boy در 24 ساعت اول انتشارش چندین رکورد در Apple Music شکست.

ششمین آلبوم هنرمند و خواننده رپ کانادایی در تاریخ 3 سپتامبر در Apple Music پخش شد. آلبومی که به سرعت بر شنوندگان تأثیر گذاشت. چندی بعد از در دسترس قرار گرفتن آلبوم Certified Lover Boy ، این آلبوم از چند جهت مختلف رکورددار سال شد. اپل روز جمعه به بیلبورد گفت که دریک رکورد بیشترین پخش آلبوم در سال 2021 را در کمتر از 12 ساعت شکست. هرچند تعداد نهایی 24 ساعت هنوز تایید نشده است. این رکورد به مدت کوتاهی اختیار Kanye West با آلبوم Donda قرار داشت. آلبومی که با تأخیر زیادی منتشر شد اما در 24 ساعت اول انتشارش ، 60 میلیون بار شنیده شد.

انتشار آلبوم جدید Drake باعث شده است که به او لقب شنیده شده ترین هنرمند طی یک روز در سال 2021 در Apple Music داده بشود. علاوه بر این ، آلبوم Certified Lover Boy در 145 کشور در جایگاه برتر جدول برترین آلبوم های Apple Music قرار دارد. آهنگ های این آلبوم نیز به طور مشابه در صدر جدول های 100 آهنگ برتر روزانه در 51 کشور قرار دارند. علاوه بر این در جدول 21 آهنگ برتر در 18 کشور جهان قرار گرفته اند. Apple Music در به روز رسانی بعدی توضیحات بیشتری داد و گفت که سه آهنگ این آلبوم ، بزرگترین آهنگ های منتشر شده ی این سرویس می باشند. این سه آهنگ شامل : 

  • Girls Want Girls (feat. Lil Baby)
  • Champagne Poetry
  • Fair Trade (feat. Travis Scott)

رکوردشکنی Drake فقط به Apple Music محدود نمی شود. او در Spotify نیز توانست رکورد پرفروش ترین آلبوم در یک روز را مال خود کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*