فیلم On the Rocks در تاریخ 26 اکتبر در نسخه های Blu-Ray و DVD منتشر می شود


امید دلیری 16 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فیلم On the Rocks در تاریخ 26 اکتبر در نسخه های Blu-Ray و DVD منتشر می شود. این فیلم کمدی +Apple TV اولین فیلم اصلی این سرویس است که به صورت فیزیکی منتشر می شود. نسخه های فیزیکی این فیلم قرار است توسط شرکت Lionsgate Home Entertainment منتشر شوند.

روز گذشته لیست نسخه های Blu-Ray و DVD فیلم On the Rocks با تاریخ انتشار 26 اکتبر ظاهر شد. همچنین پیش فروش این فیلم در آمازون و دیگر رسانه ها و فروشگاه ها آغاز شده است. شایعات مربوط به انتشار نسخه های فیزیکی این فیلم هفته ی گذشته توسط Sigmund Judge از وبسایت Screentimes گزارش شد و روز دوشنبه تأیید شد.

Sofia Coppola نویسنده و کارگردان این فیلم می باشد. از بازیگران فیلم On the Rocks می توان Bill Murray ، Rashida Jones و Marlon Wayans را نام برد. این فیلم یکی از اولین تلاش های بزرگ اپل برای ورود به بازار پخش جریانی بود که به این بازار وارد شد. این فیلم همچنین اولین همکاری اپل با استودیوی A24 پس از عقد قرارداد چند ساله بین آن ها می باشد. در کارنامه ی استودیوی A24 ، جایزه ی اسکار هم قرار دارد. می توان گفت این فیلم یک همکاری خوب بین اپل تی وی و استودیوی A24 بوده است.

فیلم فیلم On the Rocksk داستان مادر جوان اهل نیویورک (با بازی Rashida Jones) را دنبال می کند که در مورد ازدواج خود با تردید روبرو است. او به همراه پدرش (با بازی Bill Murray) برای نظارت بر همسرش (با بازی Marlon Wayans) در مورد آنچه کمدی تلخ و شیرین روابط نامیده می شود ، همکاری می کند. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم نیویورک در سال 2020 اکران شد. اما اپل موفق به دریافت جایزه اسکار برای Bill Murray ، Rashida Jones و Marlon Wayans نشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*