ویدئوی جدیدی از قاب سیلیکونی MagSafe آیفون 13Pro Max فاش شده است


امید دلیری 16 شهریور 1400 مدت دقیقه

ویدئوی جدیدی از قاب سیلیکونی MagSafe آیفون 13Pro Max فاش شده است. یک ویدئوی جدید که بلافاصله هم حذف شد ، قابهای سیلیکونی اپل برای آیفون 13Pro Max را نشان می داد. این ویدئو همچنین نامگذاری آیفون 13 را برای مجموعه آیفون های 2021 این شرکت تأیید می کند. با جدیدترین اخبار اپل با ما همراه باشید.

به نظر می رسد که اپل خرافاتی نیست !

ویدئوی منتشر شده مجموعه ای از قاب های سیلیکونی را در جعبه های سفید نشان می دهد. این جعبه ها توسط نوارهای الاستیک در کنار هم نگه داشته شده اند. بر روی برچسب آن ها عنوان iPhone 13 Pro Pro Silicone Case به همراه نام تجاری MagSafe نوشته شده است. این ویدئو سپس مجموعه ای از جعبه ها را در بسته بندی شفاف نشان می دهد و نشان می دهد که محل کارخانه یا انبار توزیع است.این ویدئو توسط حساب کاربری به نام PinkDon1 در توییتر منتشر شد.

این ویدئو خیلی زود از حساب توییتر PinkDon1 حذف شد. اما در حال حاضر هیچ اشاره ای به ارسال آن نشده است. اگرچه از آن پس توسط حساب های دیگر ارسال شده است. PinkDon1 سابقه ی اندکی در انتشار اطلاعات و گفت و گو دارد. بنابراین ارزیابی اصالت ویدئو بر اساس منبع دشوار است. اما دیدن تصاویر بسته بندی لوازم جانبی آیفون در این زمان از سال به عنوان آغاز انتشار دستگاه جدید غیر معمول نیست. این گزارش توسط وبسایت MacRumors ارائه شده است.

بیشتر منابع معتبر به نامگذاری مدل های آیفون 2021 با نام آیفون 13 اشاره داشته اند. با این حال چند ادعا از افشاگران بدون سابقه منتشر شده که آیفون های آینده در واقع نام با نام آیفون 12S معرفی خواهند شد. در اوایل سال جاری ، یک نظرسنجی نشان داد که اکثر مشتریان نمی خواهند از نام آیفون 13 استفاده شود. حدود 38 درصد از پاسخ دهندگان نظرسنجی گفتند که اپل باید سری آینده ی آیفون خود را صرفاً آیفون 2021 نامگذاری کند. در حالی که 26 درصد معتقد بودند که آیفون 13 بهترین نام است. تنها 13 درصد گفتند که مایل به دیدن این گوشی با نام آیفون 12S هستند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*