WhatsApp به زودی به شما اجازه می دهد تا وضعیت Last Seen خود را از مخاطبین خاص پنهان کنید


امید دلیری 16 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

WhatsApp به زودی به شما اجازه می دهد تا وضعیت Last Seen خود را از مخاطبین خاص پنهان کنید. بر اساس گزارش جدید WABetaInfo ، این پیام رسان در حال کار بر روی ویژگی جدید است. ویژگی که به کاربران امکان می دهد وضعیت آخرین مشاهده خود را برای مخاطبین خاص تنظیم کنند. با اخبار داغ تکنولوژی با ما همراه باشید.

همانطور که کاربران WhatsApp می دانند ، وضعیت Last Seen مخاطب در بالای صفحه ی مکالمه قرار می گیرد. این گزینه به شما اطلاع می دهد که مخاطب مد نظرتان آخرین بار چه زمانی در این پیام رسان حضور داشته است. در حال حاضر می توانید این گزینه را غیرفعال کنید تا سایر مخاطبین نتوانند آخرین زمان آنلاین بودن شما را مشاهده کنند. اما در حال حاضر گزینه ای برای ایجاد استثنا برای مخاطبین خاص وجود ندارد.

گزینه هایی جدیدی توسط WABetainfo در نسخه آزمایشی جدید WhatsApp کشف شده است. بر این اساس به نظر می رسد این شرایط تغییر خواهد کرد. در بخش تنظیمات حریم خصوصی ، بستر پیام رسانی گزینه مخاطبین من به جز (My Contacts Except) اضافه شده است. این گزینه به شما امکان می دهد مخاطبین خاص را انتخاب کنید. به این ترتیب آنها آخرین زمان فعالیت شما در این پیام رسان را نمی توانند ببینند. اگرچه شایان ذکر است که اگر وضعیت Last Seen خود را برای مخاطبین خاص غیرفعال کنید ، وضعیت آن ها را نی نمی توانید ببینید.

گزینه جدیدی My Contacts Except در تنظیمات حریم خصوصی برای عکس پروفایل و اطلاعات کاربر نیز مشهود است. وجود این گزینه نشان می دهد که WhatsApp قصد دارد تنظیمات دقیق تری در گزینه های حریم خصوصی اپلیکیشن خود ایجاد کند. طبق معمول ، زمان فعال شدن گزینه های جدید مشخص نیست.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*