توییتر در حال آزمایش نمایش لبه به لبه ی تصاویر و فیلم ها در iOS می باشد


امید دلیری 17 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

توییتر در حال آزمایش نمایش لبه به لبه ی تصاویر و فیلم ها در iOS می باشد. این شبکه ی اجتماعی در نظر دارد که عرض فیلم ها و تصاویر را تا لبه ی صفحه نمایش بکشد. در واقع می توان گفت شبیه به حالت نرمال نمایش محتوا در اینستاگرام. با اخبار داغ تکنولوژی با ما همراه باشید.

طبق جدیدترین گزارشات توییتر ، این شبکه اجتماعی مشغول آزمایش نمایش لبه به لبه ی محتوا در برنامه رسمی iOS خود می باشد. حرکتی که مشاهده عکس ها و فیلم ها را به یک تجربه تمام صفحه تبدیل می کند. این تغییر باعث تغییر ظاهری محتوای توییتر به سبک اینستاگرام می شود. در واقع از فضای مرده در هر دو طرف عکس ها ، فیلم ها و GIF ها استفاده می شود و این فضاها دیگر وجود نخواهند داشت.

توییتر به وبسایت The Verge گفته است که در حال آزمایش این تغییر است. زیرا می خواهد مکالمات بصری و متنی را بهتر پشتیبانی کند. توییتر در رابطه با این تغییر ، توییتی ارسال کرده است : اکنون در حال آزمایش روی iOS. توییت های لبه به لبه که عرض تایم لاین شما را در بر می گیرند تا عکس ها ، GIF ها و فیلم های شما بتوانند فضای بیشتری برای درخشش داشته باشند.

این آزمایش امروز با تعداد محدودی از کاربران به منظور دریافت بازخورد انجام می شود. توییتر هیچ اشاره ای به زمان فعال شدن همه کاربران در صورت مثبت بودن واکنش نشان نداده است. توییتر بطور پیوسته در حال آزمایش و اضافه کرده ویژگی های مختلف به پلتفرم خود می باشد. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*