تریلر نهایی فیلم جیمز باند No Time To Die


Matin 17 شهریور 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

فیلم جیمز باند 2020 که بدون شک یکی از پر حاشیه‌ترین فیلم‌ های سینمایی جیمز باند است. بالاخره در سپتامبر سال 2021 اکران خواهد شد! در خبر‌های قبلی خواندید که فیلم قرار بود در ماه‌های پایانی سال 2019 اکران شود. اما به خاطر شیوع بیماری کووید-19 اکران آن به تعویق افتاد. حالا در فاصله‌ی کمتر از یک ماه تا اکران رسمی و عمومی فیلم No Time To Die تریلر نهایی آن منتشر شده است.

 فیلم No Time To Die آخرین نقش‌آفرینی دنیل کریگ در نقش مامور 007 بالاخره اکران خواهد شد.

اما بالاخره تریلر نهایی این فیلم عرضه شد. فیلم جیمز باند 2020 که مدت‌ها منتظر آن بوده‌ایم، به نظر بسیار جذاب، هیجان‌انگیز و اکشن می‌رسد. شاید این حسن ختام حضور دنیل کریگ در نقش جیمز باند باشد. این تریلر را می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

طبق آخرین اخبار رسمی، فیلم No Time To Die قرار است در تاریخ 30 سپتامبر 2021 در سینماها اکران شود. یعنی پنجشنبه 8 مهر 1400 فیلم در جهان اکران خواهد شد. نسخه با کیفیت آن نیز ظاهرا با اندکی تاخیر به دست ما خواهد رسید. طرفداران جیمز باند به هر حال باید تا پایان تابستان منتظر این فیلم باشند.

خبر اصلی (12مهر 1399): اکران فیلم بعدی جیمز باند در این سال یک بار به تعویق افتاده بود. چون همه‌گیری بیماری کووید-19 شرایط را برای اکران فیلم‌ها در سالن‌های سینمای سراسر دنیا دشوار کرده است. این فیلم ابتدا قرار بود بهار امسال اکران شود، اما حالا فیلم No Time To Die اکران سال 2020 را به طور کامل از دست خواهد داد.

با این‌که در اطلاعیه‌ی MGM به طور مشخص به ویروس کرونا جدید اشاره نشده است، می‌توان دریافت که تبعات همه‌گیری بیماری ناشی از این ویروس دلیل اصلی این تاخیر بوده است.

تهیه کنندگان فیلم بیست و پنجم جیمز باند با اعلام این تاخیر در اکران، تاریخ جدید اکران آن را مشخص کرده‌اند که در سال 2021 خواهد بود.

بدین ترتیب فیلم No Time To Die قرار است در تاریخ 2 آوریل 2021 مصادف با 13 فروردین 1400 اکران شود.

ما می‌دانیم که این تاخیر برای طرفداران باند ناامیدکننده است. اما حالا قصد ما این است که No Time To Die را سال آینده با شما به اشتراک بگذاریم.

این در حالی است که تنها چند هفته تا اکران فیلم فاصله داشتیم.

و No Time To Die قرار بود در نوامبر سال 2020 به سینماها بیاید.

پیش از این انتظار می‌رفت که پس از اکران موفقیت آمیز فیلم Tenet کریستوفر نولان، سینماها رونقی دوباره پیدا کنند. اما ظاهرا انتظار تهیه‌کنندگان از وضعیت فعلی فروش فیلم‌ها در سینما براورده نشده. از طرف دیگر موج جدید شیوع بیماری نیز اعلام تاخیرهای جدید فیلم‌ها را در پی داشته است.

فیلم جدید جیمز باند آخرین نقش آفرینی دنیل کریگ در نقش مامور 007 خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود «تام هاردی» بازیگر فیلم‌های «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد»، «تلقین»، «دانکرک» و سریال «پیکی بلایندرز» جایگزین او شود.

در دیگر اخبار مرتبط با تعویق اکران فیلم‌ها فیلم Fast & Furious 9 که قرار بود در تاریخ 2 آوریل 2021 اکران شود، تا چند ماه بعد دچار تاخیر شد.

فیلم F9: The Fast Saga حالا قرار است در تاریخ 28 ماه مه 2021 میلادی یعنی 8 خرداد 1400 اکران شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*