سازندگان God of War Ragnarok می‌گویند که این اتمام بازی حدود ۴۰ ساعت زمان می‌برد


Matin 17 شهریور 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

یکی از سازندگان قدیمی فرنچایز گاد آو وار می‌گوید که بازی بعدی حدود 40 ساعت طول خواهد داشت. بازی بعدی گاد آو وار که با نام God of War Ragnarok شناخته می‌شود به اختمال زیاد 40 ساعت طول خواهد کشید. این زمان نسبت به نسخه قبلی گاد آو وار بسیار بیشتر است. البته هنوز معلوم نیست که منظور از این زمان تنها بخش داستانی است یا کل بازی به همراه مأموریت‌های اضافه.

کسی که این حرف را در مورد Ragnarok زده، David Jaffe بوده است. او کارگردان گاد آو وار اصلی و دنباله آن بوده است. با وجود اینکه او در سونی یا سانتامونیکا کار نمی‌کند، با این حال گفته که این خبر را افراد مطلع به او داده‌اند.

وی در چنل یوتیوب خود گفت:

من از افراد مطلع شنیده‌ام که God of War Ragnarok حدود 40 ساعت طول خواهد داشت. به این معنا که هدف تیم ساخت یک گیم‌پلی 40 ساعتی است. اما این را نمی‌دانم که آیا این زمان برای بدست آوردن تروفی پلاتینیم است، یا تنها بخش داستانی است.

اگر این خبر درست باشد، Ragnarok از بازی قبلی بسیار طولانی‌تر است. در سایت How Long to Beat اعلام شده که گاد آو وار اتمام گاد آو وار قبلی 21 ساعت زمان می‌برذ. اگر شما به فکر کامل کردن این بازی باشید باید برای آن حدود 40 ساعت وقت بگذارید. حتی اگر پلاتین کردن بازی Ragnarok حدود 40 ساعت طول بکشد باز هم بسیار بیشتر از نسخه قبلی خواهد بود.

مدتی بود که خبری از God of War Ragnarok نبود.

تنها چیزی که ما از آن می‌دانیم یک تریلر است که آن هم اطلاعات خاصی به ما نداد.

حال این خبر منتشر شده است.

گاد آو وار قبلی بسیار بازی خوب و لذت بخشی بود و حتی محتوای اضافه آن هم ارزش بازی را داشت.

امیدواریم که گاد آو وار بعدی نیز از همان کیفیت برخوردار بوده و کل این 40 ساعت ارزش تجربه را داشته باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*