هجوم فضایی‌ها به فورتنایت با رویداد زنده Operation: Sky Fire به اوج خود می‌رسد


Matin 17 شهریور 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

رویداد زنده (لایو ایونت) Operation: Sky Fire بازی فورتنایت در تاریخ دوازدهم سپتامبر اتفاق خواهد افتاد. این رویداد زنده، هجوم فضایی‌ها به فورتنایت را به اوج و فصل 7 چپتر 2 بازی را به پایان می‌رساند. از زمانی که فصل فعلی فورتنایت از ماه ژوئن شروع شد. انتظار می‌رفت که یک مبارزه عظیم با گروهی از فضایی‌ها شکل بگیرد. حالا سازنده بازی یعنی شرکت اپیک گیمز بالاخره درباره ایونت بزرگی به اسم Operation: Sky Fire صحبت کرده است.

این رویداد داخل بازی، به صورت زنده در تاریخ دوازدهم سپتامبر یعنی 21 شهریور 1400 اجرا خواهد شد. به گفته اپیک بازیکنان به یک تیم عملیاتی ملحق خواهند شد که به صورت مخفیانه وارد سفینه مادر خواهند شد. و پیام نهایی IO را به فضایی‌های مهاجم خواهند داد. این ایونت فقط یک دفعه اتفاق خواهد افتاد و اگر از آن جا بمانید باید از طریق یوتیوب آن را تماشا کنید.

مثل همیشه اپیک به بازیکنان توصیه کرده است که زودتر از موعد وارد بازی شوند تا با اطمینان خاطر بخشی از این رویداد زنده باشند.

این دسته از رویدادهای زنده همیشه نقطه اوج تجربه بازیکنان از فورتنایت از زمان اولین رویداد زنده یعنی پرتاب راکت در سال 2018 بوده‌اند. از آن زمان تا به امروز بازیکنان فوران آتشفشان، مبارزه هیولاها، یک سیل و سیاه‌چاله را شاهد بودند و همچنین در یک مبارزه ابرشرور مارول یعنی گالاکتوس شرکت کرده‌اند.

اپیک حتی در رویدادهای تک نفره نیز دستی بر آتش دارد. ایونت فضایی پیش‌رو مدت‌هاست که در حال آماده‌سازی است. از سفینه مادر غول‌پیکر که ماه‌هاست به آرامی بر روی جزیره فورتنایت در حال پرواز است. تا چندین مکان که با هجوم فضایی‌ها تخریب شده‌اند.

این ایونت باعث پایان فصل هفتم فورتنایت نیز می‌شود.

به این معنا که اگر هنوز کارکتری از بتل‌پس دارید که باز کنید یا طلا برای خرج کردن دارید بهتر است که تا قبل از دوازدهم سپتامبر آن کار را انجام دهید.

جدای از فضایی‌ها این فصل لحظات مهمی را نیز برای فورتنایت به ثبت رساند. مانند کنسرت آریانا گرانده و اضافه شدن یک مود بحث برانگیز به اسم Impostors.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*