توییتر ویژگی Communities را راه اندازی کرد


امید دلیری 18 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

توییتر ویژگی Communities را راه اندازی کرد. این شبکه ی اجتماعی اعلام کرد که این ویژگی فضایی ایجاد می کند که افراد می توانند در مورد موضوعی خاص بحث کنند. این ویژگی مشابه  گروه های محبوب فیس بوک می باشد. با اخبار داغ تکنولوژی با ما همراه باشید.

در حال حاضر ویژگی Communities فقط به صورت دعوتی در دسترس می باشد. انجمن ها توسط کاربران توییتر ایجاد می شوند و مدیریت انجمن ها بر عهده ی خود آن ها خواهد بود. سازندگان انجمن که توسط توییتر برای مشارکت دعوت شده اند می توانند تعداد نامحدودی از کاربران را به گروه خود دعوت کنند. اعضای یک انجمن گزینه جدیدی برای انتخاب مخاطب در نویسنده ی توییت مشاهده می کنند. این گزینه به آنها امکان می دهد برای همه دنبال کنندگان خود یا فقط برای دنبال کننده هایی که در انجمن شرکت می کنند توییت کنند.

توییتر در رابطه با ویژگی Communities نوشته است : انجمن ها فقط به صورت دعوتی هستند ، البته فعلا. اما سرپرستان و ناظران دعوت نامه های نامحدود دارند. اعضا دارای 5 دعوت نامه در هر انجمن هستند ، البته فعلا!

توییت های به اشتراک گذاشته شده در یک انجمن ، در انجمن و زمان بندی سایر اعضای گروه نشان داده می شود. انجمن ها خصوصی نیستند و دیگران می توانند آنها را در توییتر مشاهده کنند. اما فقط اعضا می توانند در آن شرکت کنند. در دستگاه های iOS ، انجمن ها از طریق نوار ناوبری در دسترس هستند. در نسخه ی وب ، گزینه Communities در نوار کناری وجود دارد. از امروز ، تعداد انگشت شماری از انجمن ها مانند #DogTwitter و #SkinCareTwitter در دسترس هستند. اما توییتر در نظر دارد هر هفته تعداد بیشتری ایجاد شود و علاقه مندان به راه اندازی انجمن می توانند در وب سایت توییتر درخواست دهند. این گزارش توسط وبسایت MacRumors ارائه شده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*