بازی Spider Man 2 برای عرضه در سال 2023 معرفی شد


Matin 19 شهریور 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

دنباله بازی Mavel’s Spider Man در حال ساخت است. در مراسم امشب سونی تریلری از این بازی توسط Insomniac منتشر شد. یکی از نکات بسیار مهم این تریلر نشان دادن شخصیت منفی این بازی بود. ونوم قرار است دشمن شما در بازی Spider Man 2 باشد.

رایان اشنایدر، یکی از مسئولین Insomniac، در وبلاگ پلی استیشن نوشت که کارگردان این بازی به نام Ryan Smith برای ساخت این دنباله بازگشته است. همینطور اینکه صداگذار ونوم نیز Tony Todd خواهد بود.

اسپایدرمن اول در سال 2018 برای پلی استیشن 4 عرضه شد و موفقیت بسیار عظیمی کسب کرد. سونی در سال 2019 شرکت Insomniac را خریداری کرده و باعث شد تا این شرکت انحصاری‌های بیشتری برای سونی بسازد.

در بازی قبلی اسپایدرمن شما نقش Peter Parker را داشتید. دشمنان شما نیز تقریباً تمام دشمنان اسپایدرمن در طول این چندسال بودند. اما انتهای بازی اول به نوعی باز بود. سپس در سال 2020 یک بازی حاشیه‌ای از اسپایدرمن با نام Miles Morales ساخته شد. این بازی برای هر دو کنسول پلی استیشن 4 و 5 عرضه شده و به داستان شماره اول خاتمه داد. در آن شما نقش مایلز را داشته که یک عنکبوت او را نیش زده است. سپس او توانسته قدرت‌های زیادی پیدا کند.

اما چیزی که در تریلر بازی Spider Man 2 نشان داده شده بود تصویری از مایلز و پیتر باهم بود. باید دید که آیا می‌توان این بازی را به صورت Co-op بازی کرد یا نه.

یکی از بهترین بازی‌های پلی استیشن 4 همین اسپایدرمن یک بود.

مکانیک دقیق و گیم‌پلی بسیار روان از عوامل موفقیت این بازی بودند. بازی حاشیه‌ای آن نیز موفقیت خوبی کسب کرد و توانست توانایی‌های پلی استیشن 5 را به نمایش بگذارد. حال این دنباله از لحاظ داستانی معلوم نیست که چه وضعیتی دارد. اما آنچه که معلوم است دشمن اصلی است که به نظر بسیار هیجان انگیز می‌رسد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*