فیس بوک عینک هوشمند Ray-Ban Stories را به بازار عرضه کرد


امید دلیری 20 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فیس بوک عینک هوشمند Ray-Ban Stories را به بازار عرضه کرد. غول شبکه های اجتماعی این عینک را در 20 استایل و رنگ مختلف با شروع قیمت 299 دلار روانه ی بازار کرد. این عینک برای انجام کارهای پایه به تلفن هوشمند شما متصل می شود. با اخبار داغ تکنولوژی با ما همراه باشید.

عینک هوشمند جذاب فیس بوک

عینک هوشمند Ray-Ban Stories دارای دو دوربین 5 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس از دید اول شخص است. آنها برای برقراری تماس ، پخش موسیقی و اشتراک گذاری عکس ها با استفاده از دستورات صوتی به تلفن هوشمند شما متصل می شوند. شیشه ها با در نظر داشتن حریم خصوصی با ویژگی های داخلی برای کنترل و آرامش خاطر کاربر طراحی شده اند. همچنین یک سایت کوچک حریم خصوصی طراحی شده است تا عملکردهای حریم خصوصی را با جزئیات شرح دهد.

فیس بوک می گوید عینک هوشمند Ray-Ban Stories در هر زمان که عکسی گرفته شود ، صدای شاتر پخش می کند و LED آن چشمک می زند. این به منظور هشدار به اطرافیان شما درباره عکس یا فیلم ضبط شده است. به این ترتیب بی اعتمادی مردم نسبت به این عینک کاهش پیدا می کند. فیس بوک گفته است که دستکاری و تغییر در این نور خلاف شرایط خدمات ما است. هنوز مشخص نیست که فیس بوک چگونه این کار را انجام می دهد.

حفظ حریم شخصی کاربر

گزارش حریم خصوصی می گوید همه اطلاعاتی که توسط Ray-Ban Stories گرفته می شود ، متعلق به کاربر است و برای تبلیغات استفاده نمی شود. حتی هنگامی که در اپلیکیشن اختصاصی Facebook View ذخیره شود. عکس ها و ویدئوهای ضبط شده توسط این عینک در اپلیکیشن Facebook View ذخیره می شوند. این محتوا می تواند در هر پلتفرم سازگار مانند TikTok و Snapchat به اشتراک گذاشته می شود.

برخلاف عینک Snap Spectacles رقیب آشکار Ray-Ban Stories ، عینک فیس بوک توانایی پخش صدا و برقراری تماس را دارد. همچنین یک دستیار صوتی داخلی نیز وجود دارد که امکان کنترل عینک را بدون تعامل با تلفن هوشمند یا عینک فراهم می کند. مارک زاکربرگ در مصاحبه ای با Fast Company ، درباره نحوه استفاده از عینک و آینده فناوری واقعیت افزوده صحبت کرد. او خاطرنشان کرد که این اولین گام به سوی آینده ی فناوری واقعیت افزوده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*