سری جدید برنامه ی Yo Gabba Gabba از +Apple TV پخش می شود


امید دلیری 20 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سری جدید برنامه ی Yo Gabba Gabba از +Apple TV پخش می شود. غول فناوری قرارداد خود را با شرکت WildBrain گسترش داده و تمدید کرده است. به این ترتیب سری جدید برنامه ی شاد مخصوص کودکان به زودی از اپل تی وی پخش خواهد شد.

سری جدید برنامه ی Yo Gabba Gabba شامل 20 قسمت خواهد بود. اما این تمام اتفاتی نیست که با گسترش قرارداد این دو شرکت می افتند. علاوه بر سری جدید این برنامه ، سفارش تولید برنامه ای جدید توسط اپل داده شده است. WildBrain در بیانیه ای گفت : سری جدید از مخاطبان +Apple TV دعوت می کند تا به سرزمین جادویی شدنی ها و وعده های بی پایان بازگردند. سرزمینی در تصوری جدید بر اساس قلب و ماهیت Yo Gabba Gabba. این سرزمین ، سرزمینی خارق العاده پر از خوش بینی ، حس خوب و سرگرمی است. جایی که کودکان و خانواده ها از طریق آهنگ و رقص درس های مختلفی می آموزند. درس هایی که به آنها این امکان را می دهد که بیاموزند ، بخندند و التیام دهند.

برنامه ی Yo Gabba Gabba در سال 2007 ساخته شد. این برنامه ترکیبی از انیمیشن و لایو اکشن است همراه با موسیقی و ضرب آهنگ. این برنامه به دیگر برنامه های مختص کودکان سرویس پخش تلویزیونی اپل اضافه می شود. نمایش هایی از جمله Peanuts و Snoopy که قبلاً اعلام شده بود به برنامه های مخصوص کودکان +Apple TV اضافه شده اند.

اشتراک سرویس پخش تلویزیونی اپل یعنی +Apple TV ، ماهانه 4.99 دلار هزینه دارد. مشتریان همچنین می توانند از طریق Apple One خدمات را دریافت کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*