اسکین شخصیت دموی Unreal Engine 5 به فورتنایت می آید


Matin 21 شهریور 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

این شاید دوازدهمین چیز عجیبی باشد که فورتنایت امسال انجام داده است. در ماه می 2020، اپیک برای اولین بار دموی Unreal Engine 5 بر روی پلی‌استیشن 5 به ما نشان داد. این باعث شد تصوری از بازی‌های با کیفیت آینده داشته باشیم. هرچیزی که از یک بازی انتظار دارید را در آن می‌توانستید پیدا کنید: نورپردازی ماهرانه، بافت‌هایی با جزئیات غیرقابل باور با کیفیت فیلم‌ها و بسیاری از سنگ‌های درحال ریزش که قوانین فیزیک را در بازی اثبات می‌کردند.

به عنوان بیننده، همه ما زمانی نمایش را از دید Echo، زنی جوان با قدرت‌های جادویی نگاه کرده‌ایم.

حالا می‌توانیم به جای دیدن در حین غارنوردی‌هایش، به جای او در فورتنایت بازی کنیم.

مشخصا این اسکین دقیقا به شکل کارکتر اصلی دموی Unreal Engine 5 طراحی نشده است. اما با یک ظاهر لطیف‌تر و نزدیک‌تر به دنیای فورتنایت به خوبی در کنار Jonsey، Peely و دیگران ظاهر خواهد شد. Echo فقط برای حضور در نمایش انیمیشنی آنریل انجین 5 خلق نشده است. با توجه به کارکترهای قبلی دموی آنریل انجین که هیچ نقش ملموسی در بازی نداشته‌اند. به نظر اسکین داشتن Echo در فورتنایت یک پیشرفت حساب می‌شود.

از آن‌جایی که تنها اسکین Echo به آیتم‌شاپ خواهد آمد و نه پیک‌اکس، بک‌بلینگ یا رقصی به همراه آن نیست. Windwalker Echo فقط 800 وی‌باکس هزینه خواهد داشت. تقریبا 7 دلار آمریکا که آن را به یکی از ارزان‌ترین اسکین‌های بازی فورتنایت تبدیل می‌کند. یک قابلیت جالبی که این اسکین دارد این است که هنگام باز کردن چست‌ها تتوی رو دست او می‌درخشد درست مثل زمانی که در دموی اصلی قدرت جادویی‌اش را فعال می‌کند.

آنریل انجین 5 تا اوایل سال 2022 به صورت کامل منتشر نخواهد شد اما به تعدادی از توسعه‌دهندگان (Developers) دسترسی زودتر از موعد داده شده تا شانس ساختن محیط‌های جذابی را داشته باشند. اگر کنجکاوید که ببینید بازی‌ها با استفاده از آنریل انجین 5 چگونه خواهند بود، توسعه‌دهنده‌ی Black Myth: Wukong بازی را به ابزار جدید اپیک انتقال داده و یک ویدیوی 12 دقیقه‌ای از ظاهر جدید بازی منتشر کرده است.

همچنین بازی Stalker 2 که در مورد فاجعه چرنوبیل خواهد بود نیز از ابزار جدید اپیک یعنی آنریل انجین 5 استفاده خواهد کرد.

فراموش نکنید که مود Creative فورتنایت نیز در آینده از آنریل انجین استفاده خواهد کرد. که این چندین قابلیت جدید را در اختیار طراحان مپ‌های سفارشی خواهد گذاشت.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*