عرضه ی آیفون 13 باعث افزایش سهم اپل در بازار گوشی های 5G می شود


امید دلیری 21 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

عرضه ی آیفون 13 باعث افزایش سهم اپل در بازار گوشی های 5G می شود. تحقیقات جدید نشان می دهد که آیفون جدید همراه با سری آیفون 12 فعلی ، سهم کل فروش اپل از این تلفن های هوشمند را در سال 2021 به 33 درصد می رساند.

وبسایت Counterpoint Research قبلاً گفته بود که آیفون 12 پرفروش ترین گوشی هوشمند 5G در اکتبر 2020 بوده است. آن هم در در ماه اول عرضه. اکنون این وبسایت انتظار فروش زیادی برای آیفون 13 دارد. پیش بینی می شود که اپل تقریباً 200 میلیون گوشی 5G بفروشد. Counterpoint Research در بیانیه ای نوشت : سال گذشته آیفون 12 اپل علیرغم عرضه دیرهنگام در ماه اکتبر ، 24 درصد از سهم کل گوشی های هوشمند 5G را در سراسر جهان به خود اختصاص داد.

با عرضه ی زودتر آیفون 13 در سال جاری ، Counterpoint Research پیش بینی جدیدی کرده است. این وبسایت پیش بینی کرده اپل 33 درصد از کل فروش گوشی های 5G را به خود اختصاص می دهد. این در حالی است که Counterpoint Research قبلاً نکته ی متفاوتی گفته بود. این که آیفون 13 پیشرفت تکنولوژیکی قابل توجهی را نسبت به آیفون 12 نخواهد داشت. Jeff Fieldhack مدیر تحقیقات Counterpoint Research می گوید بدون هیچ گونه ضروری ، اشتیاق فوق العاده ای برای ارتقاء سهم اپل وجود خواهد داشت. زیرا پایه ی iOS در ایالات متحده قدیمی است.

Counterpoint Research خاطرنشان می کند که ادامه فناوری 5G در ایالات متحده باعث افزایش محبوبیت گوشی هایی می شود که می توانند از این فناوری استفاده کنند. Jeff Fieldhack اضافه کرد که اپراتور T-Mobile با عرضه پهنای بند 2.5 گیگاهرتز در فناوری 5G دارای برتری است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*