ویژگی Favorites در اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد بخش feed را اولویت بندی کنند


امید دلیری 21 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ویژگی Favorites در اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد بخش feed را اولویت بندی کنند. این شبکه ی اجتماعی محبوب در حال کار بر روی ویژگی جدید برای اپلیکیشن iOS خود است. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا بخش feed حساب خود را بر اساس موارد مورد علاقه ی خود اولویت بندی کنند. به این ترتیب کاربران محتوای مورد علاقه ی خود را بیشتر می بینند. با اخبار داغ تکنولوژی با ما همراه باشید.

اولویت بندی بخش feed توسط کاربران در اینستاگرام

کاربران فعلی اینستاگرام باید به الگوریتم فیس بوک تکیه کنند تا تعیین کند کدام تصاویر و محتواها ابتدا دیده می شوند. الگوریتم فیس بوک به عوامل زیادی وابسته است. از جمله میزان محبوبیت یک پست به طور کلی و میزان تعامل کاربر با یک حساب خاص. این امر به طور بالقوه می تواند منجر به از دست رفتن محتوای ضروری کاربران در حساب هایی شود که به ندرت آنها را بررسی می کنند. اینستاگرام در پست جدیدی نوشت : اینستاگرام در حال کار بر روی ویژگی Favorites است. به این ترتیب پست های مورد علاقه شما در feed بیشتر نشان داده می شوند.

Alessandro Paluzzi توسعه دهنده ی موبایل در بررسی اپلیکیشن اینستاگرام ، توییت جدیدی در رابطه با ویژگی Favorites پست کرده است. او گفته است که این ویژگی به کاربران اجازه می دهد حساب های خاص مورد علاقه ی خود را در اولویت قرار دهند. هر حسابی که به عنوان حساب مورد علاقه ی کاربر انتخاب شود ، بدون توجه به محبوبیت یا سایر سیگنال های مورد استفاده توسط الگوریتم فیس بوک در feed بالاتر ظاهر می شود.

کاربران با استفاده از ویژگی Favorites می توانند یک لیست از حساب های مورد علاقه ی ایجاد کنند. لیستی که به اشتراک گذاشته نمی شود و فقط خود آنها می توانند ببینند. هنوز مشخص نیست که اینستاگرام چه زمانی این ویژگی را اضافه می کند. اگرچه همیشه این احتمال وجود دارد که ویژگی های آزمایشی به هیچ عنوان به کار گرفته نشوند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*