آپدیت جدید ریمیک Resident Evil 3 شامل داستان و بخشی جدید خواهد بود


Matin 23 شهریور 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

بیش از یک سال از عرضه بازسازی رزیدنت اویل 3 می‌گذرد. اما برخلاف بازی قبلی محتوای اضافی زیادی برای این بازی عرضه نشد. اما اینطور که به نظر می‌رسد از دیدگاه کپکام ماجرای ریمیک رزیدنت اویل 3 هنوز به اتمام نرسیده‌ است. به احتمال زیاد قرار است به زودی شاهد یک آپدیت جدید برای Resident Evil 3 باشیم.

با این وجود که امکان دارد کپکام چند چیز کوچک را به روزرسانی کند، ممکن است این سازنده به فکر یک بسته الحاقی بزرگ نیز باشد. برخلاف ریمیک شماره 2 رزیدنت اویل، در بازسازی رزیدنت اویل 3 بسیاری از مناطق و صحنه‌های رزیدنت اویل 3 حذف شده است. پس این امکان دارد که استودیو قصد داشته باشد با یک به روزرسانی این موارد را بازگرداند. شاید هم قصد داشته باشد یک داستان کاملاً جدید را عرضه کند. کپکام می‌تواند داستان جدیدی در مورد کارکترهای حاشیه‌ای رزیدنت اویل 3 بسازد.

ایرادات اصلی رزیدنت اویل 3

یکی از بزرگترین انتقادات از رزیدنت اویل 3 کم شدن تعدادی از صحنه‌های مهم این بازی بود. برای مثال اگر کسی نسخه اصلی رزیدنت اویل 3 را بازی کرده باشد میداند که Brad Vickers به دست نمسیس کشته می‌شود. اما در بازسازی این بازی او به .R.P.D باز می‌کردد تا Marvin Branagh را آلوده کند.

با وجود اینکه این داستان توضیح بسیار خوبی برای آلودگی ماروین است اما به هرحال یک صحنه مهم از بازی حذف شده است. به این معنا که جالب می‌شد اگر می‌دیدیم جیل وارد .R.P.D بشود و ببیند Brad توسط نمسیس کشته می‌شود. البته کپکام می‌تواند با عرضه Director’s Cut این ماجرا را حل بکند.

نسخه Director’s Cut رزیدنت اویل 3 می‌تواند بسیاری از بخش‌ها حذف شده را بازگرداند. علاوه بر صحنه مرگ Brad کپکام می‌تواند بسیاری از مکان‌های حذف شده از بازی را نیز بازگرداند. برای مثال داخل برج ساعت، پارک Raccoon City و Dead Factory جایشان در این بازی خالی است. با وجود اینکه عرضه Director’s Cut بسیار این بازسازی را بهبود خواهد بخشید اما امکان تولید آن بسیار کم است. به دلیل اینکه این ماجرا مشکل زیادی در زمینه داستان و تداوم این سری خواهد داشت.

داستان آپدیت جدید Resident Evil 3 تمرکز بیشتری روی شخصیت‌های جانبی خواهد داشت

احتمال تولید نسخه Director’s Cut از سوی کپکام بسیار پایین است. اما بازیکنان می‌توانند انتظار یک آپدیت جدید برای Resident Evil 3 را داشته باشند. تقریباً چیزی مشابه آپدیت Ghost Survivors رزیدنت اویل 2. داستان Ghost Survivors بر اساس «اگر اینگونه می‌شد نتیجه چه بود» ساخته شد. به این معنا که داستان تعدادی از کارکتر‌ها جانبی را بررسی کرده و سناریوهای دیگری را برای آن‌ها در نظر می‌گرفت.

مانند رزیدنت اویل 2 شماره سوم از این سری نیز تعداد زیادی شخصیت جانبی دارد که می‌توانند از محتوای اضافی به اینگونه بهره ببرند. برای مثال این محتوا می‌تواند به بازیکنان اجازه بدهد تا Mikhail Viktor را کنترل کنند. نشان بدهد که او چگونه به Raccoon City رسیده و چه چیزی باعث شده تا گروه او از بین برود. همینطور اینکه این بسته الحاقی می‌تواند به داستان Murphy نیز بپردازد که قبل از اینکه نیکولای به او شلیک کند چه در ذهن او می‌گذشت.

با وجود همه این موارد جالب‌ترین بخش این DLC می‌تواند داستان Nikolai باشد. نیکولای در داستان اصلی شخصیت منفی ماجرا بود. اکثر اوقات نیز شما او را در سایه می‌بینید. اینکه ببینیم نیکولای چگونه Dr. Bard را می‌کشد و اینکه چه چیزی بعد از آلوده

شدن جیل به ویروس تی می‌بیند، جالب است. همینطور اینکه ببینید چه اتفاقی بعد از اینکه جیل و کارلوس با هلیکوپتر او فرار کردند، برای او افتاده است.

بخش Mercenaries رزیدنت اویل 3

در آخر قرار است کپکام مود Mercenaries را به رزیدنت اویل 3 بیاورد. این حالت که در رزیدنت اویل 3 نیز وجود دارد به این حالت است که بازیکنان هرکدام یکی از اعضای U.B.C.S را کنترل می‌کنند. این افراد باید سعی کنند تا به سریع‌ترین روش از یک سر Raccoon City به سر دیگر آن بروند. در این مود می‌توان بسیاری از کارکترهای سری بازی رزیدنت اویل را بازگرداند. برای مثال Chris Redfield، ربکا چیمبرز یا حتی Lady Dimitrescu نیز می‌توانند حضور داشته باشند. در انتها باید صبر کرد و دید که در آپدیت جدید Resident Evil 3 چه مواردی عرضه خواهد شد.

این بازی روز کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به همراه پی‌سی وجود دارد. روی کنسول‌های نسل 9 نیز با قابلیت Backwards Compatibility قابل بازی است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*