اپل macOS Big Sur 11.6 را منتشر کرد


امید دلیری 23 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل macOS Big Sur 11.6 را منتشر کرد. غول فناوری جدیدترین نسخه ی سیستم عامل مک بوک خود را در اختیار عموم قرار داد. این به روزرسانی شامل افزایش امنیت کابران و همچنین رفع اشکال می باشد. با جدیدترین اخبار اپل با ما همراه باشید.

نسخه ی  macOS 11.5.1 در ماه جولای و 11.5.2 در ماه آگوست منتشر شدند. نکته ای که وجود داشت این بود که این سیستم عامل ها بدون انتشار نسخه ی آزمایشی منتشر شدند. اکنون macOS Big Sur 11.6 نیز همین روند را طی کرده است. در واقع این نسخه مانند نسخه های قبلی ، بدون انتشار نسخه ی آزمایشی در دسترس عموم قرار گرفته است. اپل در توضیحات این به رورزسانی ، رفع اشکال و بهبودهای امنیتی را ذکر کرده است.

در حال حاضر ، مشخص نیست که macOS Big Sur 11.6 چه ویژگی جدیدی را ارائه می دهد. اما همانند نسخه های قبلی ، به نظر می رسد این نسخه نیز به به روزرسانی امنیتی و رفع اشکال اکتفا کرده است. macOS Monterey با مجموعه ای از ویژگی های جدید در حال حاضر در حال آزمایش است. بنابراین منطقی به نظر می رسد که تغییرات عمده ای در ساختار به روزرسانی منتشر شده ایجاد نشده باشند.

بروزرسانی جدید macOS برای کاربرانی که گزینه ی به روزرسانی خودکار را فعال کرده اند ، به صورت خودکار دانلود و نصب می شود. همچنین کاربران می توانند برای انجام روزرسانی به صورت دستی به بخش تنظیمات سیستم (System Preferences) مراجعه کنند. کاربران معمولاً تشویق می شوند تا در اسرع وقت سیستم هامل دستگاه های خود را به آخرین نسخه به روز کنند. اما وبسایت AppleInsider توصیه می کند که کاربران چند روز منتظر بمانند. چرا که macOS Big Sur 11.6 فاقد نسخه ی آزمایشی بوده و آزمایش نشده است.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*