فیلم Swan Song در تاریخ 17 دسامبر در +Apple TV پخش می شود


امید دلیری 23 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فیلم Swan Song در تاریخ 17 دسامبر در +Apple TV پخش می شود. گزارش شده است که این فیلم با بازی Mahershala Ali و Awkwafina قرار است تقریباً سه ماه دیگر پخش شود. 

فیلم Swan Song یکی از پروژه های سینمایی و تلویزیونی بود که به دلیل شیوع ویروس COVID-19 به تأخیر افتاد. اپل سرانجام فاش کرد که این فیلم کامل است و در تاریخ 17 دسامبر از طریق اپل تی وی و سینماهای منتخب نمایش داده می شود. وبسایت Deadline با Benjamin Cleary نویسنده و کارگردان این فیلم در مورد چگونگی تکامل گفت و گو کرده است. داستان این فیلم ده سال است در حال ساخت می باشد و با کمک Mahershala Ali به واقعیت تبدیل شده است.

Benjamin Cleary در مورد ملاقات با Mahershala Ali حرف های جالبی زده است. او گفت : من در عرض چند دقیقه می توانستم ببینم که مقابل شخص خاصی نشسته ام که کاملاً با قلب فیلمنامه هماهنگ شده بود. Mahershala Ali بعد از دو ساعت گفت من دوست دارم این کار را انجام دهم. پروژه ی ما شش ماه به خاطر شیوع ویروس COVID-19 به تأخیر افتاد. ما از این تأخیر برای صحبت در مورد همه عناصر استفاده کردیم. Mahershala Ali روش زیبایی برای کشف همه این موارد کوچک در داستان داشت.

Mahershala Ali تهیه کننده ی فیلم Swan Song نیز هست. او هنگام صحبت درباره نقش تهیه کنندگی خود گفت : شما به عنوان یک بازیگر سیاه پوست باید آن مکالمات را دائما انجام دهید. زیرا باید مشخص شود که آن شخصیت از کجا می آید. یک سیاه پوست قبل از هر چیز باید در فرهنگ سیاهان اصالت داشته باشد و سعی در ترجمه این داستانها داشته باشد. این کار مستلزم این است که شما به طور خاصی هوشیار باشید و در حال حاضر حضور داشته باشید. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*